Me and you forever 15

'' I miss my Ahsley wish you where here so i could kiss you, I love you (L) ''

'' I love my fans you are the best fans in the world Love you all (L) ''

Jag var för trött för att göra en boksingnering så jag gick och la mig på direkten istället.

* 2 måndader senare, Ahsley och Justin höll jätte bra kontakt i början  men nu mot slutet pratade dem inte alls ringde inte smsade inte eller något. Justin hade fullt upp med konsert och flirta med andra fans. Och Ashley umgicks mycket med Sebastian och några andra tjej kompisar i början var Ahsley deprimerad men inte mycket men nu hade hon förståt att Justin inte kommer tillbaka och hade antagligen glömt henne nu, nu hade Ashleys skola börjat igen och Justin skulle komma hem i veckan men det visste inte Ashley för hon hade ju inte pratat med Justin *






( Justin på flygplatsen )

Justins perspektiv.
Jag satt och åt frukost tills några fans kom och ville ha autograf och såklart fick dem det.
När alla fick autograf forsatte jag och äta tills Kenny och Pattie kom och åt. Jag satt och pratade med alla som kom för hand. Båda Jasmine och Selena hade försökt att ringa och smsa med mig men jag var förtfarande arg så jag så jag svarade inte  dem. Ashley och jag höll jätte bra kontakt i början men nu i slutet har vi inte pratat något alls och jag har glömt henne nästa iallafall. Nu var hon bara en bra kompis visst saknade jag henne men jag flörtade mycket med fans så jag tänkte inte så mycket på henne och hon har säker glömt mig.

Idag var den sista dagen i Paris, vi skulle ta flyget som går 13. 45.
När alla hade ätit klart gick vi till våra rum och började packa allt.
- Justin är du klar ? sa Mamma som stog i dörröppningen.
-Ja men kan du hjälpa mig jag får inte igen väskan.
Mamma gick fram till väskan och stängde den på första försöket så typiskt att jag inte får igen den men mamma får igen den på första försöket. Jag tog alla mina väskor och gick ner till bilen och började rulla ner mot flygplatsen, när vi var framme steg jag ut först och utanför stog massa papparatzi. Vi gick in i flygplatsen och la ner våra väskor på bandet.

Chaz och Ryan skulle möta mig på flygplatsen, jag saknade dem så mycket vi hade inte träffats på två månader.
När jag kom in på flyget gick jag och satte mig på en plats och satte på ''coming home''. Jag slöt ögonen och somnade. 
 
Jag vaknade av att ''Baby'' spelades, jag gnuggade mig i ögonen och vaknade till. Jag kollade brevid mig där Usher sitter och han sov djupt. Jag tar upp en penna och målar glasögon och mutach, jag höll på att skratta men jag höll mig. Jag kollar på alla andra i teamet och alla sov. Jag tränger mig förbi Usher och går till Scooter och målar på honom med. Jag målar på alla i teamet och går och sätter mig på min plats igen.
''Nu är vi snart klara för landning så var vänliga och sätt på er säkerhetsbälte''
Jag väcker alla och vi landar. När vi landat går jag ut och springer till Chaz och Ryan. Vi stog och kramades och gjorde vårat handslag tills alla andra kom sömnigt. Ingen har värkat märka att jag målat på dem förutom Jag, Ryan och Chaz. Vi gick till bilen och gick förbi massor av papparatzi och fans. 
När jag kom hem gick vi hem till Ryan och spelade lite basket. Ryan och Chaz berättade lite vad dem hade gjort under sommarlovet och hur mycket dem hade saknat mig. 
- vad ska vi göra nu sa jag.
- Vi kan äta jag är vrålhungrig sa Chaz
- Okej, ska vi äta pizza?
- Okej jag ska bara hämta pengar.
- Chaz jag betalar.
Vi gick ner till pizzan och beställde en kebab pizza. Vi satte och vid ett bord och när vi precis ska få våran pizza kommer fina Ashely, Nej justin sluta tänkt så ni har gjort slut och du har glömt henne.
Ashley gick och skrattade med sina kompisar och verkade inte se mig.
Som tur var eller ville jag att hon skulle se mig?
- En familje pizza är klar.
- Jag går fram sa jag och reste mig upp.
Jag trängde mig förbi Ashley, jag kollade upp på henne och log och tog pizzan och gick till bordet igen.
Ashleys perspektiv.
Alla var hungriga så vi bestämde oss att gå till pizzerian som log 10 minuter här ifrån. När vi kom fram beställde vi 1 pizza, precis när jag ska betala tränger sig någon förbi och knuffar lätt på mig.
Jag kollar upp och ser att det är Justin. I samma sekund kollar han upp på mig och ler mot mig men jag ler inte tillbaka, han krossade mitt hjärta. Det var han som gjorde slut med mig, min kärlek krossar mitt hjärta. En tår rinner ner för min kind jag torkar tåren snabbt så ingen ser den,
- 10 minuter tills pizzan är klar.
Jag betalar medans dem andra sätter sig vid ett bordet och såklart ska dem sätta sig brevid Justins bord. Jag kollar på min hand där mitt armband hänger '' Me and you'' Läste jag tyst för mig själv.
Jag sätter mig längst ut närmast Justin, jag känner att Justins blickar fästa vid mig.
Jag tar upp min mobil och skriver ett sms till Justin
'' Me and You remember? ''
Jag ser att Justin tar upp sin mobil och läser smset och skriver ett sms tillbaka.
'' Klart jag kommer ihåg, snälla förlåt för jag dumpade dig förlåt mig så vi kan börja om ?'' 

'' Justin, du fattar inte hur jag mådde när du gick. Du har gjort ett misstag och det är ett misstag för mycket, du kan ju alltid försöka men jag lovar inte att jag förlåter dig ''

'' Ashley snälla förlåt mig jag klarar mig inte utan dig''

'' Du klarade en månad utan änns att bry dig om mig, jag är ledsen Justin men du har gjort för många misstag''

Jag kollar upp på Justin och han kollar föväntans fullt på mig, jag nickar ett '' Nej'' och tårar rinner ner för min kind och det gör det för Justins med.
Chaz och Ryan kollar oroande på Justin och frågar vad som har hänt, dem kollar runt och möter min blick med tårar i ögonen.
Chazs perspektiv
Jag och ryan satt och pratade och Justin höll bara på med sin mobil tråkmåns. Tillslut kollar han upp ifrån men det var något fel han hade tårar i ögonen.
- Justin vad har hänt ? 
- Justin vad har hänt upprepar Ryan.
Justin satt och stirrade i luften, jag följde hans blick och den var fäst vid Ashley som också hade tårar i ögonen.
'' Im sorry'' mimade hon och sprang iväg från hennes kompisar.
Några tjejerna kollade efter Ashley som sprang iväg och några sprang efter henne. En tjej märker att Justin sitter där och viskar något till dem två personerna som satt kvar. Jag kollar noga på en av tjejerna som satt där och såg att det var Alicia min kompis, hon hade färgat håret blont och klippt lugg och använde smink. Hon hade förändrats sedan jag såg henne sist.
Alicia kom fram till mig och sa.
- Vet du vad som hände med Justin och Ashley.
Hade inte Ashley berättat vad som hade hänt mellan henne och Justin ?
Jag berättade att dem var tillsammans men har gjort slut.
Som tur var ingen '' Beliber'' och ville ha autograf eller så.
Ashleys perspektiv
Jag sprang till stranden och satte mig och lät tårana rinna ner för kinden. Några minuter senare kommer Amanda och Frida som var mina bästa vänner här i Atlanta, men Selena var min alldra(?) bästavän.
-Vad har hänt sa Amanda.
Skiit jag har inte berättat att Jag och Justin har gjort slut för jag har inte orkat prata om det.
Jag berättade allt som hade hänt att han hade gjort slut och slutat sms och allt annat.
- Kom gumman sa Frida och vi gjorde en gruppkram. Vi gick långsamt hem och pratade om allt möljigt.
När vi kom hem till mig satte vi på en film, när den var klar gick Amanda och Frida hem.
Jag kollar på klockan och den är 21.32.
I morgon var det skola igen, jag hatar skolan verkligen den gör ingen nytta.
Nästa morgon vaknar jag av att alarmet ringer. Jag gör mig iordning och går till bussen och sätter mig på samma plats som alltid.
Amanda och Frida stog utnaför och väntade på mig, vi går in till skolan och våran lärare öppnar klassrummet och alla går in. Jag sätter mig på samma plats som alltid, När Sofia precis ska börja genomgång kommer Justin,Ryan och Chaz in i klassrummet.
FAAN jag sitter brevid Justin. Han sätter sig brevid mig och jag kämpar för att inte gråta men jag kan inte hålla mig längre. Amanda som sitter närmast kommer fram till mig.
- Kom så går vi ut.
Vi satte oss vid en bänk och Amanda börjar prata om saker som gör mig glad som får mig att skratta.
Vi gick in till lektionen och började jobba som alla andra.

Långt episode så kommentera
Minst 5 komentarer för nästa episode
Puss//Julia

Kommentarer
Postat av: Amandaa

Mer!



Skiit bra gumman!<3

2011-03-04 @ 14:45:20
URL: http://bieberfevernoveller.blogg.se/
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

2011-03-04 @ 21:51:05
Postat av: Madde

Mer!

2011-03-04 @ 22:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0