Me and you forever 31

Jag bar upp justin, Han satte på sig sin luva. När vi gick till bilen var det massa papparatzi och fans där.Justin la händerna för ansiktet så att man inte skulle se hans ansikte, Alla papparazi förstog att han grät så dom började frågor varför han grät. När jag kom till bilen la jag han i baksättet......






Justins perspektiv
Jag satt och tänkte tanken att Ashley kanske inte fanns mer, hon var uppe i himlen och kollade på mig just nu från himlen.
Vi åkte till hotellet och utanför stog massor av papparatzi, varför måste jag just nu vara Justin Bieber?
Dem frågade massor frågor varför jag grät och massor av annat.
Jag sprang upp till mitt rum och la mig i sängen och grät.

Jag grät i flera timmar tårana tog aldrig slut.

Jag tog upp min dator jag inte hade varit inne på några dagar.
Jag loggade in på twitter och skrev en snabb ursäkt varför jag inte hade varit innne på datorn.
Många hade skrivit mycket om Ashley och massa annat.
Innan jag loggade ut på twitter skrev jag till Ashley '' Ashley I don't know if you are alive or if you are ded, If you see this please call me so i just know that you are alright.''
Jag satt och stirrade på mon mobil i flera timmar och väntade på att den skulle ringa men det gjorde den inte.

FAN också, tänk om Ashley var död just nu, det fick inte hända inte min Ashley.
Jag grät och grät i flera timmar tills Scooter kom in i rummet och sa att det var middag.
Jag sa att jag kommer om 5 minuter, jag kunde inte fatta att dem jag litade på mest av allt min familj ljög för mig och sa inte att Ashely var död. Dem fick antagligen reda på det när jag kom in i rummmet i förrgår när jag kom in i rummet det var nog också därför jag hade dataförbjud.
Jag tog på mig en luva och ett parglasögon och gick ner till resturangen, när jag kom ner hade jag alla blickar i teamet på mig.
Jag satte mig på en plats som var ledig och några minuter senare kom min mat ut.
Vi åt under tystnad, jag var klar innan alla andra även fast jag kom några minuter senare än dem.
Jag gick upp till mitt hotell rum och gick in på datorn.
*2 Månader senare, Justins tour är slut *
Änltigen var min tour slut, nu skulle jag få träffa några riktiga personer som inte ljuger för mig Chaz och Ryan.
Vi åkte med bussen hem till Atlanta, när vi var framme tog jag mina saker och gick direkt upp till mitt rum.
Jag ringde Chaz och Ryan och dem skulle komma om några minuter.
Bara några minuter senare ringde det på dörren och jag sprang snabbt ner.
På andra sidan dörren stog världens bästa vänner man kan ha.
- HEEEJ KILLAR, GUD VAD JAG HAR SAKNAT ER.
- OCH VI HAR SAKNAT DIG.
Vi gick upp till mitt rum och började spela xbox
- Yey jag vinner sa jag.
- Du fuskar ju bara sa Chaz så både jag och Ryan höll på att flabba igäl oss.
Några timmar efter vi hade spelat skulle dem hem så vi sa hej då och jag gick upp till mitt rum och gjorde mig iordning och la mig i sängen och somnade.
Jag vaknade av att klockan ringde, jag reste mig trött upp och gjorde mig iordning och gick till bussen.
Jag steg på bussen och satte mig brevid Ryan och Chaz.
När vi var framme vid skolan stog det massa människor vid skolgården, vi trängde oss förbi och när jag kom fram satt vid skåpen en tjej som jag inte kännde igen,
Hon hade blont färgat hår och hade en fjortisstil.
Hon kollade upp och jag såg vem det var....

Vem var det ?
Komentera (L)
Puss//Julia (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0