Me and You Forever 30

- Okej, vad vill ni ?
- Jo, vi vill att du ska ha data förbjud för vi tycker att du istället kan umgås med dina fans i värkligheten.
- NEEJ, men okej.



Justin

Jag fattade igentligen inte varför jag plötsligt fick Dataförbjud , Under hela mötet värkade allt så spänt.Alla var typ ledsna och ville inte säga något.När vi var klara med mötet gick jag in på mitt hotel.Ja la mig i sängen och bara tänkte på Ashley,Mitt tänkade avbröts av att Min mobil plingade.Jag tog upp min mobil och läste smset

Hey Justin, Kom ner till Lobyn om 15 kvar klar! Din Andra konsert i Tyskland// Usher!

Jag suckade och sedan satte jag mig upp i sängen och gick och byte om och sedan gick jag ner.När jag kom ner till lobyn satt mitt team där och väntade på mig. Jag sa hej till mitt team,Dom sa inget utan såg bara mer ledsna ut när jag kom. Weird tänkte jag.Vi satte oss i bilen och åkte till arenan. När vi kom till arenan var det massa fans där. Jag gick in på scen

- Hej Alla fans!
Alla började skrika

- Vill ni ha frågestund?
- Jaa Skrek alla
- Okejj,Vi börjar med dig där sa jag och pekade på en tjej i Blont hår
- Gillar du skolan?
- Nja inte så värst
En annan tjej fick micken och frågade:
- Hur är det med Ashley?  Kommer hon komma hem från sjukhuset denna veckan? Hoppas att hon mår bra!

Jag blev helt stel i hela kroppen,Vaddå sjukhus.Vad det därför mitt team hade varit så konstig dom senaste dagarna.

- Vänta lite nu SJUKHUS? Vad har jag missat?

- Har du inte sätt videon på Youtube hon har lagt upp?
- Jag vet inte vilken video ni menar?
- Kan någon vissa mig den, Har någon sin mobil här?
En tjej räckte upp handen,
- Aa du där kan komma upp sa jag och hon kom upp på scen. Hon visade hela videon. Jag kännde hur en tår föll ner för kinden,Sedan kom fler och fler så jag sprang iväg från scen och in på taon.
*Knack*Knack*
- Justin öppna!
jag sa inget utan bara satt där och tänkte på Ashley, Hade hon försökt ta livet av sig pågrund av mig? Jag la mig ner på golvet och grät.Jag skrev A(L)J på golvet med mina tårar. Jag orkade inte med detta mer, Jag önskade jag bara var en vanlig kille från Canada som levde ett normalt liv utan så jävla mycket problem jag har just nu.

- Eyy Justin va fan gör du? där inne kom ut ! Hörde jag Kenny skrika!
- MEN DRA ÅT HELVETE MED ALLA I TEAMET!
- Justin Dina fans vänta! Du ska ha konsert om 5 min!Om du inte kommer ut nu så slår vi upp dörren.
Jag svarade utan bara log på golvet gråtandes.
Kenny
Jag fattade inte varför justin var där inne? Jag skrek på Justin att han skulle komma ut, Tillslut stod hela teamet utanför och väntade på att Justin skulle komma ut.
- Vad håller han på med där inne sa Pattie
- Jag vet inte, Men nu har han konsert så vi måste slå upp dörren.

Alla backade och Usher sparkade upp dörren och jag såg att Justin låg där gråtandes. Han såg helt förstör ut. Pattie gick fram till han
- Justin? Vad har hänt?

Han svarde inte, Jag bestämmde mig för att bära upp han till bilen.
- Usher kan du gå och säga att denna konsert är uppskuten
- Visst
Jag bar upp justin, Han satte på sig sin luva. När vi gick till bilen var det massa papparatzi och fans där.Justin la händerna för ansiktet så att man inte skulle se hans ansikte, Alla papparazi förstog att han grät så dom började frågor varför han grät. När jag kom till bilen la jag han i baksättet......




OMG VAD KOMMER ATT HÄNDA?

Minst 5 kommentarer från olika personer<3

Puss//Amandaa;)

Kommentarer
Postat av: Diana

OMB ... skriv meer nuu snälla en jätte bra del! <3

2011-03-27 @ 10:15:17
Postat av: emma

oh my ghaas meer

2011-03-27 @ 11:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0