Me and you forever 22

'' people cry, not beacuse they're weak, it's beacuse they've been strong for too long''





När jag läste det fick jag som en chock, jag visste inte vad jag skulle ta mig till.
Jag läste några fans tweet och loggade ut efter det. Jag gick ner till mamma och gjorde en smörgås och satte mig brevid henne i soffan,
-Seriöst mamma, säg inte att du kollar på gamelprogram,
- Byt då om det är så tråkigt.
- Det är lugnt sa jag lite ironisk och mamma suckade högt.
- Jag går och lägger mig, älskar dig.
- Älskar dig med.
Jag gick upp till mitt rum och gjorde mig iordning för att sova.
Jag kollade lite på tv innan jag blev trött och jag somnade efter några porgram 2 ½ men.
Jag vaknade som vanligt att min klocka ringde och jag steg upp ur sängen. Efter en timme var jag klar och började gå mot bussen. Värken Chaz eller Ryan stog vi busshållplatsen när  bussen kom så jag fick sitta ensam. När jag kom stog några tjejer utanför och pratade och även några killar som stog och snackade. Jag gick till våran korridor och gick långsamt till mitt skåp. Jag tog mina böcker och satte mig vid en bänk och tog upp mobilen och såg att jag hade fått ett sms från Ryan,

'' Tjaa mannen, är sjuk idag och kommer inte till skolan och det gör inet chaz heller ''

När jag läst klart skrev jag ett snabbt krya på dig sms till Ryan och Chaz.
Jag spelade ''Angry birds '' tills några tjejer satte sig brevid mig och pratade iallafall 2 stycken av dem det den 3 tjejen satt helt ensamt och pratade inte något. Jag kollade upp på hennes anskikte och såg att det var Ashley. Jag log lite mot henne och till min stora förvåning så log hon tillbaka till mig.
- Ashley,jag måste värkligen prata med dig sa jag prövande.
- Okej sa hon lågt så jag knappt hörde.
- förlåt för att jag lät fansen gå före dig, snälla förlåt mig jag saknar dig så jävla mycket, jag tänker på dig varje dag och drömmer om dig på natten, Jag älskar dig Ashley och jag kommer alltid att göra.
En singel tår rann ner för hennes kind och jag torkade snabbt bort den.
- Förlåt mig snälla Ashely jag kommer aldrig att göra om det igen jag lovar.
- Justin jag vet inte...
- Me and you forever remember ?
Hon svarade inget utan tog upp sin mobil, på bakrunds bilden var på mig och Ashely ner vi kysste varandra.
- Klart jag kommer ihåg, jag kommer aldrig att glömma sa hon och visade upp sin mobil igen.
Dagen gick ganska snabbt och nu var jag på väg hem eller till bussen iallafall.
Jag gjorde mina läxor och när jag var klar var klockan 6 på kvällen.
Jag satt och kollade på datorn när jag kom på värsta bra idèen. Jag tog min gittar och sprang ner och tog på mina skor och satte mig i bilen och körde mot Ashleys hus.
Jag sprang runt huset till Ashleys rum och tog upp min gittar och började spela '' favorite girl''


Ohh uh uh oh,

I always knew you were the best
The coolest girl I know
So prettier than all the rest
The star of my show
So many times I wished, you'd be the one for me
But never knew you'd get like this girl what you do to me
You're who I'm thinking of,
Girl you ain't my runner up
No matter what your always number one..

Jag sjung egenom hela låten, när jag var klar märkte jag att det stog någon vid huskanten och där stog fina Ashley med tårar i ögonen men ändå ett leende på läpparna.

- Justin förlåt mig sa hon och jag omfamnades av en stor kram och en kyss.

- Det är jag som säga förlåt.

Jag kysste henne en gång till och sedan tog jag bilen och åkte hem till mig.

- Värst vad du ser glad ut sa mamma som kom ner från trappen.
- Haha ja.
-Varför det då?
- Jag och Ashley är tillsammans igen. 
 
Jag skuttade glädje hopp upp för trappan och gick in på dator men efter en stund så tröttnade jag så jag la mig i sängen och försökte somna när min mobil vibrerade. Jag kollade min mobil och jag hade fått ett sms från Ashley.

'' Godnatt biebs älskar dig xx Ashley ''


''Godnatt min sköna, älskar dig med xx Din Justin''


OMG förlåt för dålig uppdatering men jag har tp inte hunnit förlåt (L)

Komentera 
 
puss // Julia


Kommentarer
Postat av: Anonym

meer , skiit bra snälla ett till idag? <3

2011-03-20 @ 14:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0