Me and you forever 21

Hade Ashley förendrats så snabbt, kommer hon aldrig vara den personen hon var ?
Men hur ska jag få tillbaka henne ?





Antagligen kommer inte hon förlåta mig och det kommer jag inte heller att göra, hur fan kunde jag. Den tjejen jag älskar mest i hela världen sårar jag. Jag önska att hon ska förlåta mig och allt var som var som förut när hon låg i min famn och vi kollade på film, när vi skickade sms till varandra på kvällen, när vi satt och pratade i flera timmar om allt möjligt, FAN vad jag saknar Ashley jag måste göra något åt detta,

Jag sprang ner till mamma som satt och drack kaffe och lästa dagens tidning,
- Mamma ?
- Ja gubben
- Jag har två frågor, varför läser du morgontidningen på kvällen och den andra frågan kan jag få gå ut och göra en jätte viktig sak,
- Vem har sagt att jag inte får läsa tidnignen på kvällen,
- Haha sant! 
- Vad sak du göra ?
- Svårt att förklara men det är jätteviktigt.
- Viktigt ? sa hon och böjde huvudet på sned.
- Ja snälla mamma,
Även fast jag visste att jag skulle få gick jag ner på knä och la händerna sammanflätade.
- Okej då, men kom inte hem försent klockan är ju redan 11,
- Jag älskar dig tack mamma, jag lovar jag kommer inte hem fören klockan 3,
Jag sprang ner till min bil och körde hem till Ashleys hus,
När jag var framma knackade jag försiktigt på dörren och efter några sekunder hörde jag fotsteg narma sig dörren och jag kännde att min puls steg och dörren öpnnades.
- Hej Ashley,
Jag kollar in henne topp till tå och hon såg ut som vanligt, den vackra snygga Ashley. Kanske inte hon hade förendrats så mycket eller hade hon ?
- Hallå Justin vad vill du sa Hon surt
- Emh... Okej Ashley jag vet inte hur jag ska säga detta men jag säger vad mitt hjärta vill. Jag saknar dig och jag vill att du ska förlåta mig, jag vill inte att du ska förendrats eller något jag vill ha den Ashley som du var förut. Jag ångrar att jag gjorde allt och jag kommer aldrig att förlåta mig för det jag gjorde mot den tjej jag älskar mest i hela världen. Jag mår piss utan dig
- Justin snälla jag vill inte prata med så kan du inte gå och sluta försöka att få mig tillbaka för att jag kommer inte att förlåta dig, du fattar nog inte hur sårad jag har blivit varje gång du har gjort något, visst jag har försökt att se glad ut jag har försökt att inte låta tårana falla varje gång jag tänker på dig, jag har försköt att inte gråta när någon pratar om dig, jag är ingen svag tjej men nu har jag hållt mig förlänge och jag orkar inte hålla mig mer.
Jag kolllar upp på Ashley och ser att tårana rinner ner för min kind, bara att se henne gråta gör så att jag gråter.
Vi står och kollar på varandra när vi gråter tills hon vänder sig om och går in.
 FAN FAN FAN, Jag ville bara slå sönder något eller kasta något, jag ser en ganska stor sten som jag tar upp och kastar den ut i vattnet. Jag går till min bil och kör hem.
När jag kommer hem satt mamma på samma plats som förut och läste någon annan tiding.
- Oj gubben hur är det, vad har hänt ?
- inget mumlade jag medans jag sakta med tunga steg gick upp till mitt rum.
Jag loggade in på twitter och kollade vad några fans hade skrivit, dem var nog dem bästa fansen i världen vad skulle jag göra utan dem.
Jag klickade på rutan där man  skriver ett tweet och började skriva

'' I have the best fans in the world, I love you all, When U smile I smile''

Jag kollade vad några fans hade skrivt och fölljde några med, jag sökte på ''ItsAshley''
Och det kom upp Ashleys twitter och hon hade skrivit för 10 minutersen

'' people cry, not beacuse they're weak, it's beacuse they've been strong for too long''


Förlåt för dålig uppdatering men jag har varit sjuk och tp inte orkat göra något men nu blir det bättre
Komentera (;
Puss // Julia (L)

Kommentarer
Postat av: Hannah bieber

Meer !!

2011-03-14 @ 17:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0