Me and you forever 20

*Ring*Ring*
Skulle jag svara eller inte, nu var det redan försent jag hade redan klickat på svara.







Bara för bilden är sötast (L)

- Förlåt Ashley, det var inte meninen att det skulle ta så lång tid.
Jag visste inte vad jag skulle säga så jag satt och andades tungt i telefonen.
- Ashley snälla säg något, jag gör vad som helst för att få tillbaka dig. 
- Justin, för det första så säger man hej
- Hej Ashley.
- Och för det andra så jag vet att du är ledsen men jag orkar inte hålla på att skaffsa hela tiden att jag ska förlåta dig och sen gör du ett till misstag och du krossar mitt hjärta igen, du har gjort många missag nu så jag tror att det är bästa att vi kanske bara är vänner.
- Men Jag älskar ju dig.
- Tydligen inte ?
- Vad menare du ? 
- Ja om du älskar mig så skulle du inte såra mig så många gånger som du har gjort.
Sa jag och la på.
Jag la tillbaka min mobil och tog upp datorn igen och kollade ifall någon hade skrivit något kul under dem 5 minuterna jag var borta men det var ingen som hade skrivit något kul.
Jag satt och vid datorn i 1 timma eller något sen tröttnade jag och gick ner till köket och kollade ifall det fanns något  som jag kunde äta men det var helt tomt nästan så att det ekade. Jag tog mitt bankomat kort och min mobil och började gå ner mot affären som tar 5 minuter att gå till. När jag kom fram stog det några bilar men det var en speciel bil som jag kännde igen Justins range rover.
Jag går in och ser att Justin står och ska precis betala. Jag går snabbt till mjölken och tar en mjölk och ska precis gå till brödet när Jag krockar med Justin.
Jag tappar mjölken så allt hammnar på golvet.
- Tack så mycket Bieber.
Det kommer en städerska som tar upp mjölken snällt.
- Ashley snälla förlåt
- Nej Justin, det funkar inte den här gången.
Jag vände mig om och gick till brödet och betalade allt.
När jag går ut står Justin kvar på samma plats och stirrar.
När jag kommer hem lägger jag sakerna på sin plats och går sen upp till min säng och somnar.
Jag vaknade av att min mobil pep till av att jag fick ett sms.

'' Hhej bby, göra något idag med mig och Amanda ? vi saknar dig xx Sofia ''

'' Hhej sötnos. Klart jag vill mötas i stan vid 1 ? saknar er med men jag har haft mycket för mig förlåt xx Ashley''

'' Okej vi ses, det gör inget vi förstår dig '' 

Jag gjorde mig snabbt iordning mig och tar bussen till stan. När bussen är framme kliver jag av och går till HM där Amanda och Sofia står.
- Hej mina älsklingar sa jag och kramade dem.
- Hej babe.
Vi gick in i massa affärer och när vi var klara hade vi minst 7 kassar var med fullt av kläder.
- Tack för idag, vi måste ses någon mer dag
- Aa det måste vi verkligen sa Sofia  
- Jag vet vi kan ju ha en tjej kväll hemma hos mig idag ?
- Jaa, jag kan
- Jag med.
- Bra men kom till mig vid 8
- Okej, se Ya!
sa dem och gjorde en släng puss.
Jag gick till busshålplatsen och senare kom bussen, när jag kom hem la jag alla kläder i gaderoben och tog även på mig en kläning som jag hade köpt idag. Jag sminkade mig och platade håret när allt var klar och klockan var 19.31 loggade jag in på twitter och skrev ett tweet.

'' Girlnight with my babes, i have miss them''

Jag klickade på tweet och scrollade ner och så att Justin hade skrivit ett tweet.

'' I hate my self just now, Everything goes wrong sorry my love ''

Awww det var så gulligt skrivet, men jag kan inte bara förlåta honom sådär.
*pling*pling*
Jag sprang ner till´dörren och öppnade där Amanda och Sofia stog.
- HEEEJ tjejer.
- HEEJ GULLUNGEN, här vi har lite saker med oss, 
Jag tog påsen och kollade vad som låg där i och det låg något som jag inte torde skulle ligga där
Några öl och sprit och även 3 paket cigg.
- Ehhm, vart har ni lagt i sprit och cigg där ?
- vi ska ju ha tjej kväll.
Jag tog upp en öl och gav en till Amanda och Sofia som öppnade sin öl.
Vi drack upp snabbt och öppnade en till.
Allt började snurra lite runt om mig.
Lite vingligt gick jag upp till mitt rum och satte på hög musik i högtalarna.
När jag kom ner hade Amanda och Sofia tändt på varsin cigg .
- Ashley ska du ha ? sa Sofia fullt.
- Emh, jag vet inte jag jag har inte testat .
- Kom igen Ashley, var inte så feg.
Jag tvekade några sekunder.
Men det kan ju inte skada med ett bloss eller ?
- Okej, men ge mig en cigg.
Amanda gav mig en cigg och en tändare, jag tände ciggen och stoppade den i munen och sög in röken i munnen,
Det var en kännsla som jag aldrig kännt förut.
När vi rökt klart öppnade vi några öl och nu snurrade hela rummet.
Vi öppnade varsin sista öl och drack upp den, sen somnade vi alla fulla på golvet.
På morgonen vaknade jag och hade huvudvärk
Jag hade aldrig druckit innan igår. Jag knuffade lätt på Amanda och Sofia så dem vaknade.
- åhh  vilken skön huvudvärk jag har.
- haha du är inte ensam.
-vad hände igår igentligen ?
- Jag vet inte men kul var det .
- aa det var det
- Någon som vill ha en cigg ? sa Amanda och sträckte fram paketet.
Både jag och Sofia tog varsin och tände på.
Vi gjorde frukost och sedan gick Amanda och Sofia hem, men kom tillbaka när dem hade gjort iordning sig,
- Vad ska vi göra idag ?
- Kan vi inte typ gå till stan och fika ?
- Visst, jag ska bara ta min mobil och bankkort.
Vi tog bussen till stan och köpte fika och satte oss på en bänk,
- Någon som vill ha ? sa Sofia och stäckte fram cigg,
- Aa
Jag tände på den och stoppade den i munnen,
Vi betstämmde oss att gå runt lite i stan och bara snacka lite tjejsnack.
Justins perspektiv
Jag gick runt i stan med Ryan och bara chillade.
När vi ska gå förbi Starbucks går Ashley förbi men det var inte likt henne hon hade en ciggaret i sin mun, hon hade inte rökt innan.
Jag kollade lite skummt på henne, hon gav mig en bitchblick.
Hon hade förendrats så mycket bara på några dagar.
- Kan vi inte gå in här och fika ?
- jo visst.
Vi gick in och satte oss på en ledig plats och några minuter kom en person och frågade vad vi ville ha.
- Vad vill ni beställa ?
- Jag tar en bulle och en milkshake,
- Jag tar samma sa Ryan.
Några minuter kom tjejen tillbaka med våra saker.
- Så Bieber hur går det med tjejen
- Inte så bra,
- Varför det då ?
- Vi har gjort slut.
- VAA!? skojar du ni var ju så söta tillsammans.
- haha tack, men jag gjorde  några misstag och jag ångrar dem så.
Vi snackade lite killsnack och gick sedan ut ur cafèt.
Vi gick runt lite och några fans kom och ville ha autograf, när alla hade fått tog vi bilen hem och Ryan åkte hem till sig och jag åkte hem till mig.
När jag kom in la jag mig i sängen och tänkte.

Hade Ashley förendrats så snabbt, kommer hon aldrig vara den personen hon var ?
Men hur ska jag få tillbaka henne ?

Komentera
Puss//Julia (L)

Kommentarer
Postat av: hannah

Bra! mera

2011-03-10 @ 13:21:55
Postat av: hannah

Bra! mera

2011-03-10 @ 13:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0