Me and you forever 16

FAAN jag sitter brevid Justin. Han sätter sig brevid mig och jag kämpar för att inte gråta men jag kan inte hålla mig längre. Amanda som sitter närmast kommer fram till mig.
- Kom så går vi ut.
Vi satte oss vid en bänk och Amanda börjar prata om saker som gör mig glad som får mig att skratta.
Vi gick in till lektionen och började jobba som alla andra.





Dagen var ganska seg resten av dagen, när jag kom hem la jag mig i soffan och somnade på direkten.
Jag vaknade av ett ryck av att jag drömde en mardröm.
Jag sätter mig sakta och blir genast yr, jag kollar på min mobil och det är den 10 augusti. Mormor och morfar kommer hem om 2 dagar från sin semester i Miami och det var bara 6 dagar kvar tills jag fyller 17.

2 dagar senare.
Jag var ute vid strande och satt och kollade ut mot havet, Justin och Ryan satt en bit bort från mig. Justin hade försökt att prata med mig men jag ignorerade han.
Det var nästan helt det ända som hördes var Justin och Ryan som pratade svagt,
*Ring*Ring*
- Hej, det är Ashley.
- Hej, Ahsley mitt namn är Jacob Knight, jag skulle vilja att du sitter ner så du inte får en chock.
- Okej, jag sitter nu men vad är det som har hänt ?
- Det är så att din mormor och morfar var med i en flygolycka när dem var påväg hem. Och båda dog. Jag är ledsen.
- Emmh jag tror jag måste gå, tack så mycket eller vad man säger.
Jag la på och satt och stirrade ut mot luften jag fick en slags chock.
Tårana rann och jag kunde inte kontrolera mig. Jag började gå mot andra sidan stranden åt Justins håll. Jag ser att båda Justin och Ryan kollar på mig på mina ögon som fylls med tårar varje sekund. Tillslut orkar jag inte jag föll ihop i sanden och börja gråta ännu mer än förut.
Fan att allt ska hända mig.
- Fan också säger jag högt.
- Vad har hänt Ashley.
Jag vänder mig om och där står Justin.
Han sätter sig brevid och kramar om mig.
Just nu brydde jag mig inte om vad Justin har gjort nu ville jag bara ha någon som tröstade mig.
Hur skulle jag göra med huset jag vägrade att flytta tillbaka till Mamma och pappa igen.
- Förlåt Ashley för att jag dumpade dig och svarade inte när du ringde.
- Det gör inget Justin jag förlåter dig, men bara på ett vilkor att du stötar mig nu när Mormor och morfar har gått bort ?
-Såklart jag gör sa han och kysste mig mjukt
Han bär upp mig i sin famn och börjar gå hem till han.
Justins perspektiv.
Jag bar upp henne i min famn och började gå hem. Innan jag var hemma sov redan Ashley.
- Hej gubben, vad har hänt med henne ? sa mamma som satt och kollade på tv.
- Hennes morfar och mormor gick bort idag.
- Nej vad hämskt stackars Ashley.
Jag gick upp till mitt rum och la Ashley med alla kläder på i sängen och jag la mig brevid henne och somnade snabbt sedan.
Jag vaknade av att Ashley puttade på mig så jag ramlade ut ur sängen. Jag hamnade på det kalla golvet men var för trött för att orka gå upp till sängen igen.
Jag försökte att somnade men det gick inte, massor av tankar flög runt i mitt huvud sånna tankar jag inte kan tänka på när jag är på tour.
Jag gick in och tog en lång skön dusch, jag tog på mig kläder.
- Hej sötnos.
Jag vänder mig om och där sitter  Ashley halv vaken och rufsigt gulligt hår.
- Hej gullunge,
jag kysser henne och går och försätter göra mig iordning.

Snälla komentera, det tar bara en minut ? XD Snälla komentera (L)
Puss// Julia (L)

Kommentarer
Postat av: Madde

Komigen, kommentera nu!

Mer mer! :D

Kram! :)

2011-03-04 @ 22:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0