Me And You forever 10

Jag sprang upp för trappan och brast i gråt. Jag kan inte bara lämna henne tänk om hon inte förlåter mig för att jag kommer att vara borta eller glömmer mig.
Jag la huvudet och lät kudden fyllas med tårar.

Tumblr_lh5im8qv6u1qeynjjo1_500_large
Justins Perspektiv

Jag vaknade på morgonen av att solen lös in i mina ögon.
Jag tog upp min mobil och såg att klockan var 13:12, jag skickade iväg ett sms till Ashley
"Godmorgon Shawty ;) Ska vi träffas?"
efter ungefär 3 minuter fick jag ett svar.
"Godmorgon bby <3 Visst, Inne i starbucks om 20? :)" stog det.
Jag skickade ett sms tillbaks snabbt.

Ashleys Perspektiv

Jag sprang fram till min garderob och letade efter något att ha på mig.
Tillslut så väljde jag korta jeans-shorts ett vitt linne & en svart kavaj, till det så tog jag två söta arband & ett silver halsband med ett stort kors. Jag lockade håret lite snabbt & drog några drag med maskaran sen så började jag gå mot starbucks.

Justins Perspektiv

Efter ett tag såg jag Ashley komma. Hon var jätte vacker, hur ska jag klara mig utan henne
Vi beställde en kanelbulle & en latte var & satte oss vid ett bord vid fönstret.

Ashleys Perspektiv

Justin såg bekymrad ut så jag frågade vad det var.
- Justin, du ser bekymrad ut. Vad har hänt?
- ehmm .. Ashley?
Jag kände hur oron steg.
- Jaa ..
- ehh.. min tour börjar om 3 dagar.
Jag kände hur mina ögon fylldes med tårar.
Jag kollade snabbt ner i min mobil & sa snabbt till Justin att jag måste gå & gick fort där ifrån.

Justins Perspektiv

fanfanfan..

Min första del här :) Vad tycker ni?
// Rena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0