Me and You forever 2

Kyssen var perfekt, Jag ångrar inte att jag gick ut med Justin han är inte som jag trode.Jag är ingen ''Bieliber'' direkt så jag vet inte allt om Justin.Jag såg Justin som en vanlig kille som går i skolan dejtar precis som en vanlig kille, jag tycker synd om honom som aldrig får ett privatliv. Jag tror att jag har blivit kär i Justin drew bieber.

När dejten var klar körde Justin hem mig. När jag kom hem gick jag in på datorn och skrev ett tweet '' Best day in my life'' Jag sökte på Justin bieber och klickade på följ. Han hade skrivit ett tweet för 5 minuter sedan. '' The dejt was best, tomorrow interview on Ellen''
Jag gick in på några andra sidor men hittade inget roligt. Jag betsämmde mig för att göra mig iordning och gå och lägga mig, när jag var färdig pep det till i mobilen. Jag tog upp mobilen och såg att jag hade fått ett sms från Justin '' Hej beautiful, vad gör du, dejten var underbar. Samma tid imorgon xx Justin ''
''Hej, sweatheart, inte mycket vad gör du?,den var undebar, samma tid imorgon xx Ashley''
'' Okej, inte mycket tänker på dig, Bra ses imorgon i skolan xx Justin''
Jag la ner mobilen och somnade på direkten. Nästa morgon vaknade jag av att alarmet ringde, jag klev upp ur sängen och kläde på mig. Jag valde ett par jeansshorts och ett rosa linne. Jag gick ner till köket där Mormor satt och åt.
-Godmorgon sa mormor
-Godmorgon sa jag medans jag gjorde en macka, jag åt mackan snabbt och gick sedan och sminkade mig och plattade håret. Jag sa hej då till Mormor och satte på mig mina balerina skor och gick till busshållplatsen. Efter bara några minuter kom bussen och jag satte mig på samma plats som igår. När jag kom till skolan stog Justin utanför och kom fram till mig och kramade mig
Tjej
Justin tog min hand och vi gick mot skolan hand i hand. Man såg tydligt vilka som var beliebers och inte, belieberna kollade min avundsjuka bitchblickar och vanliga människor kollade normalt på oss. Vi gick till varsit skåp, jag kollade på schemat och det var engelska jag tog mina böcker och gick till Justin skåp.
-Hej, ska vi gå till lektionen sa jag.
- hej, aa ska bara ta mina böcker sa Justin.
Han tog sina böcker och vi började gå mot lektionen. Våran lärare hade redan öppnat så vi gick in och satte oss på våra platser brevid varandra.
Våran lärare började med genomgång men jag och Justin satt mest och skrev på bänken till varandra. Resten av veckan gick snabbt och jag och Justin hade dejtat 5 gånger och skulle göra en 6 idag. När jag kom hem tog jag en dusch och kläde på mig en svart klänning. Jag sminkade mig men lät håret vara lockigt för jag orkar inte göra något med det. När jag var klar gick jag ner och satte på mig ett par svarta klackskor, jag hörde någon tuta och öppnade dörren och utanför står ett limo. Jag låser dörren och går mot dörren där en kille öppnar dörren och inne satt Justin med Kostym.
-Hej, beautiful sa han och kysste mig.
-Hej sweatheart sa jag och besvarade kyssen. När vi kanske kört i en halvtimme stannar limon och öppnar dörren. Jag går ut först och på en gräsmatta ligger en picknick filt med mat och ljus jätte fint.
-ååh vad fint du har gjort sa jag och Kysste honom.
Vi gick till filten och började äta den goda maten,
-Ahsley sarah Simpsson vill du bli min Shawty ?
-Klar jag vill Justin drew bieber sa jag och kramade och kysste honom.(: 





Bra /dåligt
Kommer ett till idag tror jag men kommentera mycket (:
Puss// Julia

Kommentarer
Postat av: Hannah bieber

Jätte bra mer

2011-02-05 @ 14:48:49
Postat av: jennifer

meer super bra!! <33 <33

2011-02-06 @ 10:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0