Me and you forever 6

Guuud vad glad jag var nu.
- Vem var det sa Usher
- Justins tjej sa Scooter (det var han som öppnade men Ashley är inget fan och har inte träffat Justins Crew så hon vet inte vad alla heter )
- Ooohh, Justin har en tjej sa alla retande i kör.
- När ska vi få se henne då sa mamma.
-Imorgon kanske 
''Hej älskling, imoron ska du få möta mitt crew puss'' 
'' Hej biebs, men tänk om dem inte gillar mig då  ? puss'' 
'' Om ingen gillar dig ger jag den sparken, alla kommer älska dig jag lovar puss''


Ashley
Jag var jätte navrös tänk om ingen skulle gilla mig, hata mig. Sluta tänk sånna tankar Justin sa att alla kommer älska mig så jag litar på honom. Jag gick ner till mormor och morfar som satt i soffan och kollade på tv.
När vi kollat på några olika pogram är det dax för att sova. Jag gör mig iordning och ställer klockan och somnar snabbt efter det. Jag vaknar av att alarmet ringer och stiger upp ur sängen. Jag är inte hungrig så jag äter oftats inget på morgona, jag sätter på mig en hög kjol och ett vitt linne sen sminkar jag mig  och plattar håret och sätter på mig parfym när jag är klar är klockan 20 i och bussen kommer kvart i så jag är i perfekt tid. När jag har satt på mig skor och små springer till Justin som står vi busshållplatsen, jag kysser honom snabbt och går på bussen som har kommit. När vi kom fram till skolan står Stella där och ser väldigt glad ut.
- Hej sa jag och gav henne en kram.
- Vet du vad som har hänt sa hon ivrig.
- Va nej vad ?
- JAG HAR BLIVIT TILLSAMMANS MED  BARNDON sa hon och hoppade upp och ner.
- ååh ni är jätte gulliga tilsammans.
Vi gick till vårat skåp och gav alla andra tjejer en kram. Jag var ganska populär i skolan, jag hade många kompisar och alla killar vill prata med mig. I 9 A var alla tjejer fjortisar och gav bitchblickar till alla som gick förbi dem var ganska hatade i skolan men dem tror att dem är populära men det är dem inte, det finns en tjej som heter Jasmine sedan jag blev ihop med Justin har hon gätt mig bichtblickar som om hon var avundsjuk eller nåt.
Men jag brydde mig inte så mycket om det. När sista lektionen innan lunch är klar går vi mot matsalen, jag tar min bricka och tar mat och ett glas mjölk när jag ska vända mig om mot dem andra tjejerna kommer Jasmine och knuffar till mig med flit så jag får alla mat och dricka på mig.
- Jävla Bitch sa jag
- Ojj förlåt det var inte meningen sa hon och lossades vara oskyldig.
- Säg inte att det inte var med meningen för det var det.
- Men det var det ju inte.
- Okej, men det här var inte heller meningen sa jag och tog hennes bricka och tippade så hon fick all mat över sig som jag fick över mig.
Hela matsalen var tysta och stog i en rund ring runt oss.
- Oj förlåt det var inte meningen.
Jag vände mig och gick för att ta en ny bricka, men då hoppar Jasmine på mig bakifrån. Jag lyckas ställa mig upp utan att slå henne något, när hon också har ställt sig upp ger hon mig en bitchclap och slår mig i huvudet med brickan och sedan blev allt svart. 
Justin
När vi kommer till matsalen står alla i en ring och skriker i mitten av matsalen. Jag ställer mig på en stol för att se vad som har hänt ser jag Ashley ligga på golvet avsvimmat.
Jag tränger mig förbi alla så jag står längst fram brevid stella, Vanessa och några med av Ashleys kompisar som jag inte vet namnet av. 
-Vad har hänt? 
- Jasmine slog henne med brickan. 
Jag kollar mig runt och ser att Jasmine Villegas min extra sångare till Overbord. 
- VAFAN HAR DU GJORT JASMINE ? 
- förlåt Justin. 
- HUR KAN DU SLÅ MIN FLICKVÄN, DU SJUNGER INTE LÄNGRE OM JESSICA ÄR SJUK. 
- men.. 
Jag vände på mig och gick till Ashley som inte hade vaknat än. Jag satte mig brevid henne och tog hennes hand. Sjuksköterskan satt på andra sidan av Ahsley och hällde vatten i hennes mun så hon skulle vakna. 
- Ambulansen är här skingra er sa Sara sjuksköterskan.
Många av Ahsleys vänner stog och grät och tröstade varandra. 
 Dem bar upp Ashley på en bår och bar in henne i ambulansen. 
- Någon som ska med. 
-JAAG 
Jag hoppade in i ambulansen och vi åkte mot sjukhuset. 
När vi var framme vi sjukhuset undersökte dem henne men inget var fel på henne som tur var. Hon hade bara fått en kraftighjärnskakning så hon behöver stanna hemme några dagar från skolan. 
Jag beställde en taxi och bärde Ashely ner till Taxin. När vi kom hem betalde jag och bar upp henne till mitt rum. När Jag öppnade dörren satte hela mitt crew vid matbordet. 
- Vad har hänt ? sa mamma oroligt. 
- Hon blev slagen av Jasmine i skolan med brickan och svimmade av och fick åka till sjukhuset och dem sa att hon hade fått en hjärnskakning. 
- Jasmine villegas ? 
- Ja Jasmine som sjunger för Jessica om hon är sjuk. 
- Det trode jag inte om henne. 
- Jag sa till henne att hon inte fick sjunga mer. 
- Det är bra 
Jag gick upp med Ashley i min säng. 


(:
 

NEEJ stackars Ashley. Kommentera (L)
Puss// Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0