Me and you forever 4

-Hej gumman, hur är det? sa Mormor
- Hej, jag tror att jag håller på att bli sjuk ljög jag.
-Det var inte bra, vill du ha något ?
- Nej tack
Jag gick upp till mitt rum och la mig i sängen med datorn i knät.
Jag gick in på facebook och twitter men inget kul. Jag la ner datorn och somnade nästan på direkten,


Nästa morgon vaknade jag av att Morfar knuffade lätt på mig så att jag vaknade.
-Jag och mormor åker till jobbet nu, vi tycker att du ska stanna hemme idag men om du vill ha något så är det bara och ta.
-Okej, tack
Morfar fick ner för trappan med snabba steg och sedan hördes ytterdörren låsas. Jag sätter mig upp och och tar upp dator men inget kul. Jag kollar på min mobil men inget sms eller något. Justin hade inte hört av sig så anntagligen hade han redan glömmt mig men jag brydde mig inte så mycket om honom längre, när jag är klar med datorn går jag ner och gör mig en macka med skinka och ett glas mjölk, jag sätter mig vid tven och kollar på ''Vänner''.När jag ätit klar och ''Vänner'' klar lägger jag tallriken och glaset i diskmaskinen och gick sen tillbaka till min säng.
Justin
I skolan nästa dag sa inte Ryan så mycket och det gjorde inte ja heller, men vi kunde ju inte hålla på såhär föralltid.
- Förlåt broo det var inte meningen att jag skulle bli så arg
- Det är lugnt förlåt mig med sa han och vi gjorde vårat handslag.
Jag kom på att jag inte hade skickat något sms till Ashley, men jag ville inte vara på det är ju hennes val och mitt misstag.
''Förlåt Ahsley det var inte meningen att det skulle bli såhär, jag älskar dig även fast vi bara har kännt varandra i några veckor, snälla förlåt mig ge mig en chans till jag lovar att inte göra om det xx Din Justin.''
Jag klickade på skicka och lägger ner min mobil i fickan, våran lärare hade inte kommit än så vi pojkar stog och pratade, några minuter senare kom en lärare och sa att vi inte hade någon lärare tills lunch. Jag, Chaz och Ryan bestämmde oss att gå till bowlinghallen som ligger 10 minuter från skolan. När vi är påväg till bowlinghallen vibrerar min mobil jag kollar och ser att jag har fått ett  sms från Ashley '' Jag vet inte vad jag vill eller vad jag ska tro på. Du kanske brukar få vad du vill för du har pengarna och utseende, du kanske brukar få varje tjej, men mig får du kämpa om du vill ha mig, Jag dog av denna falska kärlek jag ville dig bara väl xx Ahsley''
Jag läste smset medans jag gick. 
- Vem var det ifrån sa Chaz och blinkade med ögat.
- Ashley sa jag med sorgsen röst.
-aha okej 
Vi betalade och började bowla.
- Det här går ju inte sa Chaz och satte sig argt i stolen.
Jag och Ryan skrattade så vi fick ont i magen. När vi var klara vann jag såklart och Ryan tvåa och Chaz sist och Chaz som är en dålig förlorare skulle gå och tjura hela dagen. Dagen gick snabbt och när den var klar gick jag hem till mig och gjorde läxor när jag var klar var jag lite hungrig så jag gjorde mig en macka och satte mig framför tven. När jag ska gå till köket och lämmna tallriken ser utanför att Ashley sitter på trottoaren med knäna uppdraget till huvudet. Jag tar på mig mina skor och sätter mig brevid henne. Bara att se henne såhär gör så jag får tårar i ögonen. 
-Ahsley.. 
- Justin, jag kan inte förlåta dig sådär ja måste tänka sa hon och gick. 
Jag satt kvar på samma plats en stund och bara  tänkte, tänkte på allt som kan hända vad som har hänt. När jag tänkt i någon timme gick jag in till mitt rum och satte mig vid datorn och loggade in på twitter och skrev ett tweet ''I love my fans, and one special girl''
Jag följde några fans och gick sedan in på facebook, jag hade 10 nya vänskapsförfrågningar men alla var från fans, jag fattar inte hur dem får tag i min facebook det är bara mina vänner som hade mig men ingen har sagt något till något fans. Jag sökte på mina vänner '' Caitlin Beadles'' och klickade på skicka medelande '' Hej Cait ville bara vet hur det är med dig har inte hört av dig på länge xx Justin '' 
Jag hörde ytterdörren öppnas och mamma har kommit hem, jag kollar lite mer på datorn tills mamma säger att det är middag. 
-Mhm, vad gott det luktar 
- Tacka sa mamma och satte sig mitt i mot mig. Precis när jag ska ta första tuggan av potaisgratängen ringer det på dörren, jag går och öppnar och utanför står Usher. 
- Cha mannen säger jag och gör vårat handslag
- Stör jag eller säger Usher. 
- Vi äter men kom in. 
Usher tar av sig sin jacka och skorna och sätter sig på en stol 
- Hej Pattie. 
- Hej Usher, vill du ha mat ? `
-Nej tack jag har precis ätit. 
När vi ätit klart och plockat undan sätte vi oss vid matbordet. 
- Jo, jag undrar om du vill sjunga en ny låt som jag fick av min låt skrivare har gjort. 
- Visst vad heter den ? 
- Where are you now sa Usher medans han satte på låten på sin mobi. 
Den var riktigt bra låt 
- Den är skit grymma tack Robert från mig. 
- Det ska jag göra. 
Vi satt och pratade en stund men sen skulle Usher åka. När Usher hade åkt kollade jag på klockan och den var 21:43 och jag var skit trött. Innan jag gick och la mig skickade jag ett sms till Ashley ''Ashley snälla förlåt mig, jag behöver dig, jag älskar dig verkligen xx Din Justin ''(:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0