Me and You forever 8

Jag öppnar boken och läser den för henne.
- Tror du på sagor Justin säger hon när jag läst klart
- Inte försen jag träffade dig för du är min ända prinsessa.
-Aww Justin jag älskar dig
En tår för föll ner för hennes kind men jag tårkade bort den med min tummer


-Jag älskar dig med.
Jag kysste henne mjukt och la mig brevid henne med mina armar runt henne. Vi låg och myste tills en doktor kom in.
- Ni är klara att åka hem, men du måste ta det försiktigt och inte kolla på tv eller data så mycket den första veckan. Vi vet inte vad det var som gjorde att du svimmade.
- Okej, tack Doktorn.
Vi gick sakta till mamma som satt på en bänk och läste.
Mamma la ner tidnignen och vi började gå mot bilen.
Vi åkte hem till mig och la oss på direkten i sängen.
- Vad vill du göra ?
- Sova haha
- Okej, hahah
Hon la sitt huvud mot mitt bröst och vi båda somnade djupt.
- Justin ?
Jag spärrade upp ögonen och såg Ahsley ligga på golvet. Hon var så svag nu, orkade nästan inget själv.
Jag tog hennes hand och hjälpte henne upp.
-Ska inte du till skola ?
- Nej, jag har beställt hemskola till oss tills du mår bra.
- aww tack Justin.
Jag gick in i duschen och satte på varmt vatten, tvättade in håret och kroppen med Schampo och skjölde sen ut. Jag torkade mig och sen satte handuken runt midjan. När jag kom ut satt Ashley i bara BH och trosor. Jag stirrade på henne och hon märkde det och sa.
- Vad stirrar du på Bieber ?
- Nej, inget. Vi klädde på oss kläder och gick sedan och åt frukost. När vi ätit klart ringer det på dörren och våran lärare Marie står vid dörröppnignen.
- Hej, Justin
- Hej, Marie.
Vi satte oss vid vårat jobbar rum och tog fram våran engelska bok.
Vi jobbade till klockan 12 och sedan var det time för Marie och gå hem.
- Fan vad soft med hemskolning.
- Haha I know.
På dagen gjorde vi inte så mycket mer än att prata, Ashley fick inte kolla på film eller data så det fanns inte mer att göra.
*Ring* Ring*
-RYYAAAN
- Cha bro,
- Vad gör du ? 
- Pratar med dig du då?  
- Inte mycket skolan har rast, vart tog du vägen i måndags ?
- Ashley svimmade och åkte till sjukhuset.
- Okej, Krya från mig
- Hon hälsar tillbaka, men ska gå nu hej då
- Hej då sa han och la på
Jag gick tillbaka till Ashley som sov på min säng. Jag pussade henne på munnen och gick till min Apple Dator och loggade in på Twitter och Facebook. På twitter följde jag några fans och skrev ett tweet men på facbook var det inget nytt. Jag kollade några skvalle sidor om mig och där stog det massa saker som inte vad sant. Jag skev en kommentar till bloggen. ''Hello beautiful, lovley blogg you have, just that you know not true about me and  Selena we are just friends. Love you all my fans  // Justin bieber ''  Jag skickade kommentaren och la mig brevid Ashley och somnade. 
Idag var det söndag, Ashley och jag hade varit hemma hela dagarna och pratat för det mesta, men nu var Ashley frisk så vi kunde gå till skolan igen. 
 Nu var klockan 9 på kvällen och jag var skit trött även fast jag hade sovit fördet mesta denna vecka. Ashley sov hemma hos sig så det var inte så kul här hemma. Jag gjorde mig iordning och la mig i sängen och somnade. På morgonen vaknade jag och gjorde mig iordning med allt och gick sen ut till busshåll platsen där Ryan och Chz stog. 
När jag kom fram gjorde vi vårat handslag och pratde tills bussen kom, när vi var framme gjorde vi det vanliga, kolla schema, ta böckerna, gå till grabbarna som satt vid bänken. Första 10 minuterna på lektionen hade gått och jag hade inte sätt till Ashley än. Precis då öppnades dörren och Ashley kom farande genom dörren.
- Förlåt att jag kom försent men jag försov mig.
- Hej älskling sa jag och kysste hennes kind.
Vi jobbade på och jag var riktigt duktig på No om jag får erskänna det själv.
Resten av dagen gick och inget annurlunda eller kul hände mer än att Robin (En killkompis,)  Tappade sin dricka i matsalen på en populär tjej som heter Chelsa.
När jag gick hem hade jag sällskap hem av Ahsley som följde med mig hem och gjorde läxor.
Idag skulle jag ha huset för mig själv så jag tänkte att bjuda Ashley på en romanstik middag och ge henne att armband jag har köpt till henne,
- Idag ska jag bjuda dig på en romastik middag så gå hem och ta på dig något fint och kom tillbaka om 1 timme.
- Okej, jag kommer snart sa hon och gick ut genom dörren. 
Snabbt sprang jag upp och tog på mig en shorta och ett par ''fin'' byxor som är svarta. Jag kollade mig snabbt i spegeln och håret såg bra ut, till sist tog jag på en god parfyrm och gick sen ner till köket och började laga maten.
Med lite skilz så var maten klar. Jag gick upp och hämtade armbandet jag skulle ge Ashley och gick sedan ner för trappan när det ringde på dörren. Jag öppnade dörren och där stog Ashley med en fin lila klänning och skrvlockar till hennes fina bruna hår. ¨
- Hej, Sweetie
-Hej bieberlover.
Jag kysser henne mjuk och vi går sen till Köket där maten är. Vi tar för oss av maten och äter och pratar om allt möjligt.
- Ashley, jag älskar dig det vet du och jag hoppas att jag kan leva med dig hela livet. Jag vill ge dig något som påminner dig hur mycket jag älskar dig hur mycket du betyder för mig.
Jag gav henne silver armbandet med den bricka där det stog '' Me and you ''
- Justin, Jag vet inte vad jag ska säga
-Shh, du behöver inte säga något jag vet hur mycket du älskar mig och nu vill jag bevisa att jag älskar dig.
En tår sipprar ner för hennes kind som jag kysser bort.

Tänk er armbandet med den bickan på
Skuller vara kul om någon slängde in en snabb komentar (:
Komentera PLZ (L)
Puss// Julia
(Vet att min design är as ful men jag skulle fösköka att göra en egen design men det lyckades jag inte så bra med, men jag kanske har en tjej som gör en ny åt mig :D )

Kommentarer
Postat av: berri

Vart är 7an ? :O

2011-03-01 @ 22:49:06
URL: http://berri.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med. vart fan är 7'an?

2011-03-05 @ 15:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0