Me and you forever 13

Jag grät hela vägen hem, tur att ingen va hemma. Jag orkade inte just nu. Jag sprang upp till mitt rum och började storlipa. Faaan! Vad ska jag säga till Justin?



Jag satt och grät hela dagen,  jag visste inte hur jag skulle göra ska jag berätta eller inte ?
Lite senare tog tårana slut, men jag var ändå deppig.
- Vad är det gumman sa mormor.
- näe det är inget.
Vi åt mat och sedan stängde jag in mig på mitt rum. Jag tog upp min mobil och slog in Justins nummer och han svarade efter några singnaler.
- Hej beautiful.
- Hej älskling. 
Jag hade fortfarande gråt i halsen.
- vad har hänt ?
- Förlåt Justin förlåt
Det var det ända jag fick ut.
- Snälla Ashley säg vad som har hänt.
- j..jjag ky..yste en kill..e
- va ?
Justins perspektiv. 
Jag kunde inte fatta att hon hade kysst en annan kille.
- Förlåt Justin men just nu mår jag piss men det är det värt fölåt. Men jag mår hellre piss och för tillbaka dig  sa hon och la på i örat, jag kunde inte bara fatta vad som hade hänt just nu.
Jag gled ner mot väggen och satte mig. Jag fällde även några tårar.
- Ey Justin du ska repa nu sa Usher.
- Jag kommer.
Precis innan jag gick in på scen fick jag ett sms från Ashley, jag läste smset medans jag gick långsamt ut.

''Förlåt Justin det var inte meningen att jag skulle kyssa honom, vi var bästa vänner och hade inte träffats på jätte länge och när jag kom fram kysste han mig. Jag orkar inte med allt drama så ja fattar om du inte vill ha mig mer.Jag önska att aldrig detta skulle hända förlåt. Jag älskar dig över allt annat i hela jorden och jag kommer alltid att göra. Första gången jag såg dig visste jag att du var den rätta, men när jag hörde att du slog vad om mig visste jag inte vad jag skulle göra hela mitt hjärta var krossat. Jag kunde inte sätta ihop mitt hjärta för att du hade en del av mitt hjärta. Alla mysiga dejter har varit jätte mysiga jag minns varje dejt som om det var igår. Me + You remember? ''

Jag läste och mitt hjärta sjunk av glädje. Det var så glligt skrivit och hon menade verkligen varje ord i det. Jag älskade ju henne med men var det tillrekligt för att jag ska kuna förlåta henne.
Jag gick in på scen och sjungde några låtare, tillsist ville jag sjugna en låt till Ashely.
''Where are you now''

Jag sjung hela låten utan problem och gick sen av scenen. Jag tog upp mobilen och skickade ett sms till Ashley.

''Jag vet att du menar varje ord du skirver att du är ledsen jag vet att du inte ville det. Jag älskar dig med men är det tillräkligt för att jag ska kunna förlåta dig ? ''

'' Jag förlät dig för att du slog vad om mig var det ett misstag ?
Nu kanske det är din tur förlåta mig?''


Komentera (L)
Puss//Julia (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0