Me And You forever 12

Jag satte mig på en plats brevid mamma och satte på musik, jag började tänka på Ashley och då började tårana rinna ner för kinden
- Mår du bra sa mamma
- Ja sa jag och snyfftade.
Jag satte in minahörlurar och satte på '' Never let you go ''



 

Tumblr_lh6kw2jver1qdbbywo1_500_large
Ashleys Perspektiv

Jag vaknade på morgonen av en kraftig huvudvärk.
Jag gick till toan & svalde en alvedon sen så gjorde jag det som ''tjejer brukar göra''.
När jag var klar så såg jag att jag hade fått ett sms från Sebastian, vi är som syskon fast vi hade inte träffats på ungefär en månad nu.
Jag tryckte på ''visa sms'' och läste vad det stog "Godmorgon sötnos :) Ska vi träffas, vi har inte träffats på länge <3".
Fan vad taskig jag kände mig nu, jag hade typ dissat han när jag va med Justin hela tiden.
Jag tryckte på ''svara'' och skrev "Godmorgon på deej själv ^^ Såklart vi kan träffas, i parken om 5? föörlåt för att vi inte träffats på länge bebiis<3".
Jag tog på mig mina ytterkläder och började gå mot parken.
När jag var framme såg jag att Sebastian stog vi ett träd.
Jag gick fram till han, och jag hade glömt att Justin var på turné, det är väl bra .. tror jag.
Vi kramades länge sen började vi gå hem till han.
När vi var framme ropade han på sina föräldrar men dom var inte hemma.
Vi gick upp till hans rum och satte oss på hans säng.
Vi kollade på varandras ögon och sedan böjde han sig fram mot mig och försökte kyssa mig.
Jag försökte släppa han men han höll mig ännu hårdare då så jag besvarade kyssen.
Kyssen övergick till hångel & han försökte ta av min tröja, när han fick av den försökte han ta av mig min bh.
Just då kom jag ihåg Justin, hur ska jag förklara det här för han.
Jag reste mig fort upp ur sängen och tog på mig min tröja sen så sprang jag ut ur huset.
Jag grät hela vägen hem, tur att ingen va hemma. Jag orkade inte just nu. Jag sprang upp till mitt rum och började storlipa. Faaan! Vad ska jag säga till Justin?


Förlåt för kort, men min kusin sover över, det är väl inte så roligt om jag sitter vid datorn då? ;P

// R.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0