Big or small lies are lies ♥ chapter 6

Jag och Justin gick upp och tog varsin mick och bandet började spela musik.

Justin började att sjunga sin vers och sen sjung jag och jag måste erskänna att det lät riktig bra och dem andra stog helt förvånade.

När vi var klara klappade alla mycket och gav oss massor av komplimanger. Jag har en kännsla att det här kommer att bli grymt.



Justins perspektiv


Jag och Amber stog nu bakom scenen och var hur pumpade som helst, precis innan vi skulle sjunga gjorde jag några skutt och sjung en vers i sången för att se att min röst fortfarande uppvärmd. När dem ropade upp våra namn sprang vi upp på scen och alla jublade.
Musiken började att spela och jag började ta förtsa tonen, när min vers var slut tog Amber sin första torn. När låten var slut klappade alla i flera minuter och jag och Amber stog och kollade ut mot alla. Några lärare grät tilloch med, vi kramades och sprang bakom scenen och var super nöjda med vårat uppträdande.

- Vad bra du var sa amber och ler

- Ska du säga du var jätteduktig.

- aww tack.

Vi gick ner för scen och gick till väskorna där vi hade våra saker, på vägen till väskorna var det massor som kom fram till oss och gav och komplimanger.

- Justin och Amber ni får gå hem nu, Så har vi alla lov i en vecka

- Okejj sa vi båda och ler stort

- Gött med lov?

- Aa jätte skönt

Vi båda tar på våra jackor, när jag ska öppna dörren gör Amber precis samma sak och våra fingrar nuddar varandra. Lika snabbt som dem snuddats drar vi tillbaka våra händer.
- Ojj sa jag och öppnad dörren.

- Hej då vi ses väll snart sa amber och börjar gå

- Du kan få åka med mej hem om du vill?

- Visst, eller om det är okej för dig ?

- Såklart sa jag och hoppar in i bilen.

- Så vad ska du göra på lovet då?

- Jag vet inte dudå?

- Jag vet inte studion eller något annat kul,Men kan jag inte få ditt nummer?

- Visst

Jag tar upp min mobil och ger den till amber och hon skriver in namn och nummer.

- Så nu har jag skrivit in det,Kan jag få ditt?

- Jag kan sms dej sen så får du mitt nummer

- Visst

- Så nu är vi frame

- Tack sa hon och gick ut ur bilen

När jag kom hem gick jag direkt till mitt rum och slängde mej i sängen och stirrade upp i taket, Jag låg där i några min och sedan tog jag upp min mobil och sms amber

* Heey amber vill du träffas på lovet xx Justin *

jag la mobilen brevid mej och tänkte, Jag tror jag är kär i Amber Cooper

* Hey Justin visst, Är du ledig imon? xx Amber *

* Yees jag är ledig imon ska vi ses vid Cafet imorgon kl 1 xx Justin*

* Sure,Vi ses vid cafet imon xx Amber*

- yees jag ska träffa amber sa jag för mej själv

Jag tog på mej ett par jogging byxor och en hoodie och sedan gick jag ner till mamma och kenny som satt i köket.

- Hej Justin sa mamma och kramar mej

- Heeej

- Det är mat nu så du kan väll sätta dej?

- Mm

Amber perspektiv

Yees justin vill vara med mej imon,Jag gillar verkligen justin jag trode först att han skulle vara den dryga kändisen men han är verkligen inte det.

*Nästa dag vid cafet och väntar på justin *

Jag står utan för cafet och väntar på justin,Jag tar upp min mobil och kollar på klockan, Det är bara 10 min kvar innan justin ska komma.Tänk om han inte vill träffa mej?Plötsligt känner jag några kalla händer för mina ögon

- Gissa vem

- Justin?

Jag vänder mej om och jag tar bort händerna för mina ögon och ser att det är justin.

- Heyy sa han och kramar mej

- hejj

- Ska vi gå in?

- Visst

Vi gick in på cafet och ställde oss i kön.

- Så vad vill du ha?

- Jag ska ta en bulle och en festis dudå?

- Jag tar samma

- Kan jag hjälpa nästa sa hon i kassan

- Jag vill ha två bullar och två festis.

- Okejj,65 kr då

- justin jag kan betala själv

- Nej jag bjuder

- Okejj tack

Vi tod våran bricka och satte oss längst in vid ett hörn där det var lite mindre chans att fans och papparatzi kunde se oss.

- Så berätta lite mer om dej själv

- Okejj, Jag Amber Emelie Cooper och jag älskar att umgås med min bästa vän Chleo jag hatar att idrotta och skolan öhh jag vet inte mer dudå?

- Jag heter justin drew bieber jag älskar musik, Mina föreldrar är skillda så att men jag bor med min mamma. Jag har två syskon som heter Jaxon och Jazzy.

- hahah,Okejj

När vi var klara och hade ätit upp allt bestämmde vi oss för att gå till hem till justin igen. jag låser upp grinden och sedan körde in bilen i garaget, När vi kom upp till mitt rum satte vi oss vid justin skirvbord.

- ehh amber börjar jag

- Aa?

- Skulle du vilja gå till stranden med mej imon och äta som en dejt?

- Visst.

Nu var jag nog gladaste tjejen på jorden jag tror aldrig jag har varit så glad över att någon har frågat mig om jag vill gå på dejt, dethär var något jag sent kommer glömma.



Vill ha några kommentarer på vad ni tycker ;) 
Puss//Amanda ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0