Big or Small Lies are Lies ♥ 17

Jag tog snabbt på min tröja och sedan tog jag av mej mina byxor så att jag bara hade en stor tröja. Jag vänder mej om och där står justin med en ledsen min.

-Du kan få en kyss av mig istället

-mm

Jag kramar han och sedan kysser jag han mjuk.



Efter några minuter kom Seth och Taylor tillbaka och Justin gick och gjorde sig iordnig.

Jag gosade in mig i Justin säng, hans säng luktade hans perfym.

Bara efter några minuter kom han tillbaka igen och la sig och höll om mig under täcket.

- Godnatt töntade sa jag medans jag gespade.

- Godnatt sa Seth och Taylor.

- trött min prinssesa ?

- Aa dudå ?

- Aa ganska.

- Godnatt min prins.

- Godnatt min lilla skatt.

Alla somnade snabbt efter att vi hade sagt godnatt, Alarmet väckte oss 06:30.

Seth och Taylor var uppe på direkten och började att klä på sig, jag fattar inte hur dem orkar. Både jag och Justin låg kvar 10 minuter innan vi hotades att gå upp annars skulle vi få vatten över oss. Och det ville verken jag eller Justin så vi gick upp.

Jag kom på att jag inte hade något smink med mig och jag ser helt sjuk utan smink och då menar jag verkligen sjuk ut. Mina ögon ser jätte trötta ut och så vägrar jag att gå till skolan.

- Justin kan vi åka snabbt till mig innan så jag får byta kläder och sminka mig.

- Okej, ska vi äta och sen åka på direkten ?

- Jag vill nog inte äta jag är inte hungrig.

- Okej, säkert ?

- Japp.

- Seth och Taylor vi kommer snart, kracha inget nu.

Vi åkte hem till mig och jag bytte kläder och sminkade mig lätt.

- Är du klar ? du är jätte fin.

- Aa, ska du säga din snygging.

Vi åkte tillbaka till Justins hus och hämtade Seth och Taylor.
Dem satte sig i baksättet och sen bar vi iväg mot Skolan.
Skoldagen flöt på som vanligt och inget speciellt hände,

- Justin kan du följa med mig och be om ledighet ?

- Visst babe.

Vi gick till rektorn och pratade om ledighet, och eftersom Justin var Justin Bieber så behövde jag inte någon förelder som skrev på.

Vi gick till Justins bil, utanför bilen satt några fans som ville ha autograf och ett foto.

När alla hade pratat lite med honom åkte vi hem till Justin igen och kollade på film.

När filmen var slut kurrade Justin mage till högt så jag brast i skratt.

- åhh jag är hungrig ska vi beställa pizza ?

- Aa jag är också hungrig.

Justin gick iväg och hämtade sin mobil och antagligen beställde pizza.

Vi satte på vanliga tv och zappade mellan alla kanaler men hittade inget kul Program.

När 15 sega minuter hade gått ringde det på dörren, Justin gick och öppnade och lukten av pizza fylldes i rummet.

- Kom jag har lagat pizza skämtade Justin.

- Åhh vad duktig du är.

Vi åt direkt ur kartongen, när hela pizzan var slut satt vi proppmätta på stolen och orkade inte röra på oss. ( Det var en familje pizza)

- jag orkar inte röra mig klagade jag.

- Inte jag heller, jag ringer någon som får hjälpa oss att städa.

- Haha, Justin du är galen.

Han tog upp sin mobil och slog in ett nummer och beställde någon som skulle komma och städa.

Vi tog våra sista krafter till att flytta oss till soffan.

*Knack*Knack*

- KOOOM IN

Dörren öppnades och en tjej i kankse 20 års ålden kom in,

- Hej jag ska städa hos er.

- AA ta bort det på bordet Tack sen kan du gå.

- Okej,

Kvinnan försvann ut ur köket och köket skrammel hördes från köket.

- Så nu är det klart, något mer jag kan göra ?
- Nej tack här har du dina pengar.

Han gav fram en bunte med pengar.

- Tack, ha en bra kväll.

- Detsamma.

Resten av kvällen gjorde vi inte så mer än att kolla på tv.

Jag åkte hem vid 12 och pratade lite med mamma och pappa och somnade med kläder och smink på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0