Me and You Forever 54

-Vi har letat överallt Efter dig säger Scooter
-Okejj säger jag drygt
-Kom nu säger han och vi börjar gå hem,När vi går hör jag någon ropar jag kollar bak och ser att det är......



Ryan&Chaz?

Jag sprang fram och kramade dom

-Vad gör ni här?sa jag förvånat
- Scooter ringde och sa att du inte mår så bra så att vi kom hit för att få dig må bättre.
- Hur länge stannar ni?
-Vi åker hem ikväll
- Aha sa jag besviket

Vi gick hem och satte och kollade på en film.Jag har verkligen saknat Chaz&Ryan.Jag har inte träffat dom på 1månader.Efter filmen var klar var Chaz & Ryan tvungna att åka

-Hej då bro sa jag och kramade Ryan och sedan Chaz

Efter att jag hade sagt hej då till dom bestämmde jag mig för attt gå till mitt''Favorit'' Berg som jag alltid gick förrut när jag var ledsen. Jag tog på mig mina skor och sedan gick jag till berget.Jag satte mig på berget och började gråta.Jag hörde att många papparatzi stod där.Dom frågade massa frågor. Jag ställde mig upp. Om jag hade vågat hade jag hoppat, Jag kollar ner i vattnet och ser att det är långt ner.Jag står där en stund och bara tänker.Efter att stått där i 3 Timmar börjar jag bli ganska trött på alla pappratzi som frågade massa ''om jag skulle hoppa och försöka ta livet av mig och isf om det var pg av Ashely''

När jag kom hem så stod mitt team vid dörren och väntade på mig.
-Justin vad har du varit frågar mamma strängt
- Ehh jag satte mig vid ett berg bara
- Justin jag är trött på detta du är så andorluna(stava)Nu. För ett år sedan trode aldrig att du skulle vara den person som rökte,Dricker och massa saker som inte är likt dej.

Pattie han inte säga något mer för jag avbröt henne
- Va fan sa jag och vände mig om och gick imot dörren, Jag kännde att  någon tog tag i min arm.Jag rycker loss och sedan går mot dörren. Jag går bakom  huset där ingen kan se.Jag tar upp en cigg och tar upp en tändare. Jag hade inte rökt på 2 veckor,Jag är ganska stolt.Jag gick in igen och upp till mitt rum och la mig i sängen och somnade

Nästa morgon vaknade och såg att det låg en tidning på mitt bord.Jag tog upp den och såg att det var en bild på mig när jag var på berget och det stod med står text'' Justin Bieber död Efter att hoppat från berget,Gå till Sidan 10-11 för att läsa mer'' jag slog upp sidan 10/11 och läste

''Justin Bieber sågs i vid ett berg och vinttnen säger att Justin sagt att han inte orkar mer eftersom han förlorat sin dröm tjej Ashey.Efter att ha gråtigt och skrikit massa hoppade han från berget och aldrig kommit tillbaka.Under flera veckor har Justin inte mått så bra eftersom han har förlorat sin dröm tjej ashely.Han har ställt in många konserter för att han har varit för depprimerad för att kuna göra något annat än gråta.Justin har börjat röka och dricka och hans mamma och Team börjar bli oroliga för han. Men Igår avlevd killen som alla Älskar Justin Drew Bieber''

Jag gick in på datan och såg att många hade skickat att dom älskar mig och hoppas du har det bra i himmelen. Många var ledsna och några var glada jag kännde hur en tår föll ner för kínden när jag såg att en kille hade skrivit'' ÄNTLIGEN är Bävern DÖD,Bästa dagen på länge;);)''



Ashely

*
Pling*Pling*

Jag kollar på skärmen och ser att det är ''Selena''

- Heyy Babe Svarar jag
- Heej Ash, Vill du leka sa hon med en töntig röst
- Visst, Ska vi mötas vid affären så kan vi köpa Godis?
- Visst
- Okeyy Puss
- Puss

Jag tog på mig mina jacka och gick till affären.

- Heey sa jag och kramade Selena
- Hej Ash
-Ska vi köpa godis?
-Visst
-Vi gick in i affären och köpte godis,När skulle betala såg jag att det var en tidningen med Justin och det stod att han var död. Jag tog tidningen och betalade.Vi gick hem till mig,Jag Läste framsidan och det stod att han var död. Jag skrattade och slog upp sidan 10/11.

Jag läste och tårana bara rann ner för kinden, Han hade tagit livet av sig pg av mig.

- Vad är det Ash?
- Justin tog livet av sig igår?
- Skojar du?
- Nej
- Kom hit

Jag ställde mig upp och kramade henne. Jag kan inte fatta Justin är död?Min älsklings Justin är död, Jag kommer aldrig kunna se han igen.

Justin

Jag måste ringa Ashely, Bara få höra hennes röst. Jag ringde några samtal och tillslut fick jag tag i hennes nya nummer, Jag slog nummret och ringde, Mitt hjärta dunkade snabbare och snabbare.

- Hey det är Ashely
När jag hörde hennes röst visste jag inte vad jag skulle säga,Det blev helt tyst och hon la på. Hon skickade ett sms'' Vem;)''

Jag ringde igen denna gången skulle jag prata med henne

- Ah det är Ashely
- Hhhejjjj,Var det ända jag fick fram?
- Justin?
- mm
- Är du inte DÖD?
- Nejj

Vi pratade i timmar, Jag gjorde allt för att inte börja gråta men när hon sa

- Jag saknar dig kunde jag inte hålla tårana inne
- Jag saknar dej med,Snälla kan du inte komma Tillbaka?
- Förlåt Justin det går inte,Allt blev fel och om jag umgås med dig kommer jag väll bli mördad av dina fansen efter som jag bli kallad Hora, Och jag kan inte lämna mina vänner och mina föreldrar igen. Jag tror det är bäst om vi glömmer varandra.

Jag kunde inte fatta vad hon sa Glömmer varandra?Jag slängde mobilen i vägen och la huvudet i händerna


- justin vad håller du på med Sa Kenny och kollade på Mobilen som låg sönder vid väggen
- Jusin prata med mig?

Jag nickade bara nej

Han satte sig brevid mig vid i sängen

-Snälla Justin kan du inte berätta vad som händer? Jag lovar att inte berätta för någon. Vad är det som har hänt sa han snällt
Jag tog ett djupt andetag

-Jag fick precis tag i Ashslys nummer så jag ringde henne och vi pratade flera timmar och sen frågade jag om hon kunde flytta hit igen så att det kunde bli Vi Igen och då sa hon att hon ville att vi skulle glömma varandra föralltid

Han kramade om mig, Kenny var den ÄNDA Jag kunde prata med....

Kommentarer
Postat av: Karro :D

svar: Grymt skoj att du gillar det!

Det kommer förmodligen mera idag eller imorgon! :D

2011-04-25 @ 15:08:21
URL: http://bbejber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0