Me and you forever 55

Han kramade om mig, Kenny var den ÄNDA Jag kunde prata med....




Ashleys perspektiv

Det är riktigt skönt att vara hemma igen och få träffa mina föreldrar, idag var det fredag och min morbror skulle komma hem till oss. Jag har inte träffat han på flera år, han hade tydligen något han ville säga som var väldigt viktigt.

Klockan passerade 18.01 när det ringde på dörren och pappa öpnnade dörren, jag gick ner till dörröppningen där Morbror Lucas stog.
- HEEEEEJ sa jag och sprang in i hans fanm.
- HEEJ TJEJEN
Jag och Lucas har en väldigt bra relation, vi är som bästavänner även fast det var ett tag sedan vi sågs.
- Packa dina saker för jag ska ta med dig till ett ställe du kommer att gilla.
- Okejj, vart ska vi ?
- Det ska bli en överraskning
Jag sprang ivrigt upp till mitt rum och packade mina saker i en stor resväska, jag kollade mig snabbt i spegeln innan jag gick ner igen.
- Är du redo ?
- Japp,
Vi sa hej då till Mamma och Pappa innan vi satte oss i bilen, vi kom till New York airport. Vi gick till en egen ingång till flygplanet, så typiskt Lucas att beställa ett eget flygplan.
Under resan så somnade jag och vaknade samtidigt som Lucas.
- Kan du inte berätta vad vi ska och vad vi ska göra snälla ? sa jag och gjorde puppyface.
- Nej, det ska bli en överraskning, men du kommer att bli glad jag lovar dig.
När vi landade satte Lucas på mig en ögonbindel och ledde mig till en taxi eller en bil iallafall, vi stannade och Lucas ledde mig till ett hus tror jag, han tog av min ögonbindeln och jag kunde inte tro mina ögon,
Där stog hela Justin crew, vi var i Justin hus i Atlanta,
- Joo det är så att jag ska börja jobba med Justin och vara han och fixa allt med musiken och allt tekniskt låter det inte bra? sa Lucas.
- Emh det är jätte bra sa jag och försökte att låta glad men lyckades inte så bra.
Alla stog och stirrade på varandra förutom Lucas som inte fattade något.
- Ashley ? sa Justin efter en stund.
- Ja det är jag sa jag tyst,
- Känner ni varandra sa Morbror Lucas.
- Emh typ. 
- Typ ?
- Jo jag och Justin var tillsamans för 2 månader sen.
Vi satte oss vid bordet och åt av Patties goda mat.
Allt var så spännt mellan alla, ingen vågade säga något så alla satt tysta och åt. Alla hatade antagligen mig för dem tycker att jag förstör Justins liv. 
- Ska vi gå sa Justin och kollade på mig och Alfredo och några andra dansare.
- Visst sa dem och jag följde efter dem till Justins rum.
Allt såg lika dant ut och det känndes som det var igår jag var här.
- Jaha sa Alfredo för att bryta tystnaden.
Alfredo började att busa med alla danser och tillslut var det bara jag och Justin som satt kvar i sängen,
- Förlåt mumlade jag tyst.
- Det är inte ditt fel, det är bara mitt jävla dumma team som säger att du inte är bra för mig, men saningen är att jag inte klara mig utan dig jag förlåter dig Ashley så snälla flytta tillbaka.
- Eyy jag är också med i ditt team och jag är inte dum i huvudet sa Alfredo och kollade skrattande på Justin.
- Justin även om du förlåter mig så kommer jag aldrig att förlåta mig själv, och jag vill inte flytta tillbaka jag trivs hemma. Jag har saknat alla mina vänner och jag vill spendera lite tid men min familj.
- Snälla Ashley jag gör vad som helst.
- Vad som helst ?
- Jaa, precis vad som helst.
- Okej, glöm mig Justin utan att bli deprimerad eller något sånt, för dina fans Justin, dem bryr sig verkligen om dig kanske det är din tur och göra något för dem och glömma mig,
- Men...
- Sorry Justin, jag älskar dig, jag pussade honom på kinden och gick ner till alla andra igen, men dem verkade inte villa prata med mig så jag tog mina skor och gick ut, Jag gick till mitt gamla hus som nu var tomt. Jag kännde på dörren och den var öppen så jag gick in men tvekade innan jag tog ett fotsteg in i huset.
Direkt när jag kom in i huset fick jag klump i magen, jag började att gråta hejdlöst (?) medans jag lutade mig mot väggen. 
Jag torkade mina tårar och gick ut ur huset och gick tillbaka till Justins hus, jag satte mig på sängen och kollade ner i marken medans dem andra pratade förfullt.
- Ash vi ska gå nu sa Lucas och tittade in genom dörren.
- Okej, jag ställde mig upp och gick ner för trappan men hann knapp halva när någon tog tag i min hand.

- Ashley snälla förlåt dig själv och mig så vi kan bli tillsamans igen.
- Jag vet inte Justin jag får tänka på det, men jag tror redan att både du och jag vet svaret sa jag och Justin kramade om mig.
Gud vad jag saknar hans varma kramar,
- Hej då Justin ting mig sa jag och gav honom en lapp med mitt nummer och tillsist gav jag honom en kram till och en puss på kinden och gick sedan ner till Lucas.
Utan att säga hej då till Pattie och alla andra gick jag ut genom dörren, jag var arg för att dem sa att jag inte  fick träffa Justin, fast det var ju ändå mitt fel allt men det var inte första gången dem sa något illa om mig och att jag inte var bra för Justin och att jag förstörde han karriär.

Komentera (L)
Puss//Julia (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0