Me And You Forever 57

Showen var galet grym, kännslan var underbar att vara tillbaka.





Efter konserten så var jag jätte svettig så jag duchade medans dem andra väntade på mig, när jag var klar gick jag till dem andra.
Kenny körde oss till vårat hotell i en limo, när vi kom fram gick vi till våra rum och kollade på tv eller det gjorde vi iallafall i vårat rum. Vi kollade några avsnitt av Made på MTV men slutade när Lucas kom och sa
- Eyy ska vi spela HALO eller något,
- Visst,
Vi spelade mot varandra och Lucas hade precis spelat mot Jacob så nu var det min tur att krossa Alfredo.
- Åhh Justin kommer och han tar upp pistolen och han DÖÖÖDAAAR Alfrodo skrek jag medans jag dödade Alfredo.
- Justin tagga ner du har inte mött mig än sa Lucas som vann över Jacob
- Men Jag kommer att äga ut er alla. 
- Hahah dröm och glöm
- Never say Never
Först så möttes Alfredo och Jacob.
- Jag Vann sa Alfredo och hoppade upp ur soffan med ett glädjdehopp.
- Nu är det Lucas vs Justin sa Alfredo och gjorde ett DUMDUMDUM ljud(om nu förstår vad jag menar )
Vi började och spela och sprang runt i spelet men ingen hade dödat någon än.
- Justin det är 3 snygga tjejer där ut sa Lucas och försökte att få mig ur konsetration men lyckades inte men jag var ju tvungen att kolla jätte snabbt, jag menar man vill ju inte missa något.
- Hahah han kolla sa Jacob och skrattade så han la sig på golvet.
- Men man vill ju inte missa något.
- Lucas Rihanna står där ute.
Lucas är galen i Rihanna lika mycket som jag är galen i Beyonce.
- Va sa han och sprang ut till dörren och jag dödade han snabbt.
- Inte för att skryta eller något men...
- JAG VANN sa jag och gjorde min seger dans.
Plötsligt kom Kenny in springade med panik i ansiktet
- Ni måste komma på kris möte
- Vad har hänt ?
- Vi berättar sen kom bara. 
Vi gick in i en stor sal där alla satt.
- Vad har hänt ? sa jag och kollade runt på alla som såg fundersamma ut. 
- Jessica är jätte sjuk och kan inte sjunga imorgon så vi måste hitta någon som kan sjunga imorgon, vet någon som kan sjunga imon ? 
Jag rensande mina tankar och kom ihåg att Ashley kan sjunga. 
- Jag vet en person. 
- Vem ? 
- Aa.... 
Jag fick inte fram Ashley det gick lixom inte det var som det tog stopp.
- Vem Justin ? 
- Nej, det var inget.
- Jo vi vet att det var någon. 
Jag tog ett djupt andetag och försökte igen. 
- A.... Ashley  
- Kan hon sjunga sa Mamma och kollade på Ashleys morbror Lucas. 
- Aa hon är väll duktig. 
- Men ska vi ringa och höra om hon vill komma.
- Lycka till mumlade jag.
- Vad sa du Justin ?
- Näe inget.
- Justin kan du ringa henne ?
Jag tog upp min mobil och kollade i mina kontakter tills jag kom ner till Ashley
Jag visste inte vad jag skulle säga.
'' Hej Ash, vill du sjunga med mig ? ''
Näe det lät fel
'' Hej babe, du sjunger grym på sjunga vill du sjunga med mig  ? ''

'' Hej Ahs jag vet att du är arg på dig själv och tycker att du inte ska ge oss en chans till men jag behöver dig för Jessica är sjuk, vill du sjunga med mig ''

Det fick bli bra det skulle jag säga, jag var så himla narvös inte vet jag varför men vi har inte direkt kommit överräns.
- Justin ska du inte ringa eller ? sa Alfredo och alla kollade på mig.
- Emh jag ska sa jag och försökte att inte låta narvös.
Jag klickade på ring och den började att ringa några singnaler innan hon svarade.
- Hej sa hon tyst.
- Emh hej.
- Vad vill du Justin jag vill inte försökta ingen sa hon och la på i örat på mig.
- Vad sa hon sa Kenny och kollade på mig.
- Tp inget hon la på i örat, men jag ska ringa en gång till.
Jag klickade ingen på ring och några singnaler så svarad hon och sa
-  vad vill du ?
- Innan du lägger på så vill jag att du lyssnar på mig snälla, Jessica är sjuk som sjunger Overboard och kan inte sjunga och du sjunger as bra så vill du komma och sjunga med mig tills hon blir bra igen vill du det ?
- Justin sätt på högtalare sa Alfredo
Medans Ashley tänkte några sekunder så satte jag på högtalare och alla i teamet satt tysta och lyssnade när Ashley började prata
- Justin, jag skulle gärna vilja att sjunga med dig jag skulle vilja vara tillsamans med dig igen, men för det första så kommer det inte att gå för vi båda har gjort för många misstag tillsamans och jag vill inte ligga och gråta varje natt för att du har gjort något jag vill inte gråta vid tanken av dig som jag gör just nu även om det inte är du som har gjort något denna gång, och för det andra så gillar inte änns ditt team mig och har aldrig gjort varje gång jag kommer så känns det som om dem ger min skumma blickar och det är alltid mitt fel om jag har gjort något som du också var med på, jag är trött på att dem skyller på mig. 
- Dem hatar inte dig ingen kan hata dig.
Hon började att snyffta och det blev bara högre och högre snyfftingar.
- Justin ?
- Skulle du inte spraka någon om dem hatade mig ?
- Dem hatar inte dig babe.
- Tror du att jag ljuger nu ?
- Nej, jag tror på dig men jag har bara svårt att tänka mig att någon skulle hata dig.
- Jo det är många som hatar mig,
- Nej det är det inte, men vill du sjunga med mig ?
- Nej, förlåt Justin men jag klarar inte det förlåt. 
- Du vet att du alltid kan ringa om det är något.
- Aa då och du kan ringa om det är något.
Hon la på och alla satt tysta i rummet,
- Tack för att ni hatar Ashley sa jag och försvann ut ur rummet.

Jag har tp brist på idèer så är det någon som har någon bra förslag så komentera för det är tp tomt i huvudet.
Komentera (L)
puss// Julia (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0