Me and You Forever 53

Selena var den ända som visste att jag tyckte att det var svårt att prata om det så hon tog min han och vi gick ut ur matsalen men blickarna i ryggen.
Vi sprang där ifrån medans tårana rann ner för min kind.





Justin

Veckor har gått sedan Ashely har åkt, Jag har inte mått så jätte bra sedan Ashely har åkt men mitt team har försökt att hjälpa mig så att jag mår bättre men det har inte funka så bra

- JUSTIN! Skrek Kenny
- Mm sa jag tyst
- JUSTIN! Skrek Kenny igen eftersom han troligen inte hörde mig
- Ja!skrek jag kännde hur rösten darrade eftersom jag precis gråigt.
- Det är mat

Jag klev upp ur sängen och torkade bort tårana och gick ner.När jag gick ner för trappan hörde jag att alla satt och pratade och sen när jag kom ner blev det tysnad,Alla kollade på mig.Jag satte mig och tog jätte lite mat eftersom jag inte har lust att äta.

- Justin,Du måsta ha lite mer och äta
- Nej sa jag tyst
- Hur mår du igentligen sa Alfredo

Jag ryckte bara på axlarna

- Justin kan du inte prata med oss?

- Varför skulle jag prata med er?Det var ni som förstörde detta! Jag drog ut stolen och gick där ifrån.Jag gick in på mitt rum och slängde mig i sängen och började gråta.Fan det är ingen jag kan lite på här.

-Justin hörde jag dom skrika där nere

Jag svarade inte och ännu en gång skrek dom Justin

Jag hörde att någon kom upp för trappan och sedan att någon kom in  i mitt rum.Jag kollar snabbt och ser att det är scooter

- Justin snälla kom ner igen

Jag nickade nej

- Snälla Justin, Eller du kan ju iallafall berätta hur du mår

Jag ställde mig upp och välte först ner en blomvas,Sedan bordet,En Bordslampa

- Justin va fan håller du på med? 

Jag hann inte svara förs än alla i teamet stod vid min dörr och frågade vad som händer här uppe.

- Justin va fan håller du på med Säger Pattie 

Jag tog en bordslampa som stod brevid mej och slängde den i en väg.

- Asså jag vet inte vad vi ska göra med dig, Vi kanske ska prata med en physkopat ( Jag vet inte om det heter det men sån man pratar med om man inte mår bra)

- Fan heller sa jag och tog min mobil som låg i sängen och tränge mig igen om alla som stod vi dörren.Jag satte på mig skor och sprang ut. Jag kollar bak och ser att Kenny,Scooter,Pattie,Alfredo,Danny,Luke( dom är dansare) springer efter mig. När jag har spruning några 100 meter så hör jag att det är massa fans som springer bakom mig,Tillslut efter ha spuningt i 15 min var det ingen bakom mig.Jag satte mig under ett träd och tog upp min mobil och loggade in på Twitter,Jag kollade lite fans Twitter och såg att många hade skickat en länkt till Youtube.Jag klickade på den och det kom upp en video. Det var bilder på mig när jag ledsen och det stog massa text

 ''Justin Please don't be sad anymore,We want the OLD Justin Back, The guy who Allways was happy. He was there for his fans,But now he never there for his fans he allways Sad and Cancel lot of concerts and doing all Belibers disappointed, you never write atografer you are not the Justin we fell in love i.You never care about the fans anymore.You loses fans beacuse you lie abou everything, you say your fine bout your not, You Changde beacuse That whore Ashley, Please came back to the old Justin..... WE LOVE YOU''


Jag stängde ner sida,Och kollade på Twitter och såg att det var trend''WeloveJustin'' '' PleasecamebackBiebs''

- JUSTIN Hörde jag någon skrika jag kollar bak och ser att det är Scooter

Scooter kom springade imot mig.

- Där är du sa han och tog upp mobilen och ringde Kenny

- Jag har hittat Justin säger Scooter till kenny

- Aa åk hem så tar jag med han hem säger Scooter till Kenny

Han la på

-Vi har letat överallt Efter dig säger Scooter
-Okejj säger jag drygt
-Kom nu säger han och vi börjar gå hem,När vi går hör jag någon ropar jag kollar bak och ser att det är......




Vem tror ni det är som ropar?


KOMENTERA!!!<3

Puss//Amandaa;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0