Me and you forever 52

- Tack för att ni kom, jag älskar er alla.
Jag gick ac scen och alla kom fram till mig och sa att det var bra jobbat. När jag kom hem så tog jag en dusch och kollade sen på min mobil och fick genast en klump i magen igen

 


Ashley 
                                                      Sådär se Selena ut
 

Jag hade fått ett sms av Ashley, jag klickade på visa och smset kom up

'' Detta är det sista du kommer att få se av mig, nu byter jag nummer och allt, / Ashley ''

Jag kan inte fatta att detta är slutet, jag gick ner till mamma som hade lagat middag. Vi åt under tystnad och sedan gick vi in till varsitt rum. Imorgon var det måndag och det var skolan igen suck....
Det är det tråkigaste som finns skola, jag menar man lär sig ju inte något kul lixom, varför ska vi ha matte när det finns miniräknare, varför ska vi lära oss om Egyptens alla saker när det hände för flera tusen år sedan, varför ska vi ha musik när dem har mig ? 

Haha nej, jag skoja bara, skola är tråkigt men det är vikigt att lära sig för att få utblidning. 


Ashleys perspektiv

Jag landade och tog min väska och gick ut mot utgången, när jag kom ut stog Selena där. Fy vad jag har saknat henne.Jag sprang fram till henne och gav henne en lång kram medans jag sa
- Gud vad jag har saknat dig Sel.
- Och jag har saknat dig Ash.
Jag kramade Mamma och Pappa. Jag hade inte riktigt förstått hur mycket jag faktiskt har saknat dem för en nu.
Pappa körde hem till nu mitt nya hus jag skulle bo med mina föreldrar.
När jag kom hem tände jag lampan, men det var inte bara möbler som var i huset det var massor av gamla vänner som hoppade fram och skrek '' Welcome home Ashley''

Jag pratade med alla, jag kunde inte fatta att jag hade lämnat alla min kompisar här, alla frågade massor om Justin men jag sa att jag inte ville prata om det just nu men sanningen var att det gjorde för ont att prata om honom, höra någon säga hans namn gjorde ont.
Vi åt pizza och hade en övernattning med alla tjejer, men alla min killkompisar fick gå hem. Taskigt jag vet men jag ville ha en tjejnatt som jag inte har haft på länge.

Natten var fantatiskt kul vi pratade om massor av gamla saker som vi alla brukade göra tillsamans och skvaller om massor i min gamla klass fast jag ska börja i den igen för det var där jag hade alla mina kompisar.
Undra hur alla kommer att reagera när dem ser att jag kommer in i klassrummet, ingen visste att jag skulle komma förutom alla mina kompisar och rektorn som mamma och pappa hade pratat med och hon sa att det inte var några problem med att fixa in mig i skolan.

Jag vaknade av att Laurens alarm ringde.

- Upp och hoppa tjejer.
Alla 10 tjejer klev upp ur sina sänger och gjorde sig iordning och gick sedan till bussen.
När jag kom till skolan såg jag massor av gamla ansikten som jag kännde igen, jag och Selena gick till rektorn där jag fick ett skåp som faktiskt var mitt gamla och böcker och allt som jag behöver.

Klockan ringde in och vi små sprang till vårat klassrum.
Jag gick in och alla blickar fördes till mig. Allt känndes som igår inget hade förendrats alla såg nästan likadana ut bara lite äldre.
- Hej, jag ska börja här igen.
- Åhh hej Ashley hej, välkommen tillbaka du kan sätta dig brevid Selena.
Jag satte mig brevid Selena och alla verkade glada över att ha mig tillbaka.

Lektionerna innan lunch gick snabbt och nu ringde det ut för lunch, jag gick med alla tjejer till matsalen och åter igen riktades alla blickar mot mig. Jag bemöttes med varma lèenden i hela matsalen. Jag tog min mat och satte mig brevid Amber.
När vi hade ätit klart satt vi kvar en stund och pratade tills en tjej kom fram till mig.
- Hur är det att varit tillsamans med Justin Bieber ?
Många kom fram till mig och frågade massor av saker på samma gång.
- Jag vill hälst inte prata om det,
Selena var den ända som visste att jag tyckte att det var svårt att prata om det så hon tog min han och vi gick ut ur matsalen men blickarna i ryggen.
Vi sprang där ifrån medans tårana rann ner för min kind.
Komentera (L)
Puss// Julia (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0