Me and you forever 51

'' hej då my love, det är inte det värsta att säga hej då det värsta är att glömma dig. Detta kommer stt bli ett svårt år men det är jag värd ''

Jag läste det medans tårana rann ner för min kind, jag kan inte fatta att hon göra såhär mot mig.






Jag la mig i sängen och kudden fylldes med tårar, nu var det slutet mellan oss.
Jag somnade mig gråtande tills sömns.

På morgon vaknade jag och fick en klump i magen det kändes som något saknades i mitt liv att det var något som jag visste skulle vara borta föralltid.

Jag gick ner till köket och tog mig en macka och rostade den, jag tog också ett glas med mjölk och satte mig vid tven, klumpen i magen var fortfarande kvar i magen det var som om något dåligt skulle hände men jag vet inte vad.
Jag åt min macka och drack upp mitt glas med mjölk och gick sen upp till mitt rum och tog på mig ett par svarta jeans och en grå hoddie.

Mamma som satt och åt när jag kom ner sa jag hej då till ganska drygt och gick sen ner till min bil och körde mot Ashleys hus.

När jag kom fram till huset låg det en lapp på trappan.

'' Hej, Justin. Jag har flyttat till min mamma och pappa nu, jag orkar inte vara kvar här mer allt blir bara så himla fel hela tiden. Jag hoppas att jag kommer att glöma dig någon gång i livet. Gå vidare i livet Justin, förlåt för allt som har hänt även om det var du som gjorde den mesta av smärtan, Tack för all rolig tid vi har haft tillsamans jag ångrar inte en minut av den och jag önska att jag kunde gå tillbaka i tiden och uppleva den tiden igen,
Jag kommer aldrig tillbaka igen för jag kommer att bo hos min mamma och pappa tills jag kommer att flytta hemifrån igen, jag kommer att byta telefon nummer så du inte kan få tag på mig eller jag kan få tag på dig för det kommer bara att bli värre för oss båda. Jag kommer aldrig att glömma varje minut med dig,

Jag kommer ihåg första dagen vi sågs när jag kom in i klassrummet och jag såg dig, du var solen som lyste upp rummet. Och våran första dejt tillsamans den var underbar,
Jag älskar dig Justin, jag är ledsen för att jag gjorde såhär mot oss nu när allt hade blivit bra igen, och jag ångrar verkligen att jag gjorde det,  Jag älskar dig över allt annat på hela jorden och jag kommer alltid att göra även fast jag ska försöka att glömma dig så kommer du alltid att finnas långt inne i mitt hjärta och kommer alltid ta en bit av mitt hjärta med dig. Det går inte att beskriva med ord hur mycket jag kommer att sakna dig.

Justin snälla gör mig en tjänst och glöm mig och gå vidare, för dina fans så du inte undviker dem för att du inte har kommit över mig.

Jag älskar dig glöm aldrig det

// Din Ashley''

Jag åkte bilen hem igen med brevet Ashely hade skrivit till mig, kanske det var bäst att bara glöma henne och gå vidare även fast jag vet att det kommer bli svårt. 

Jag tänkte på vad jag ville göra och kom på att jag ville ha en mini konsert för mina fans på stan idag.

- Mamma kan jag få ha en mini konsert idag. 
- Visst, vart vill du ha den ? 
- Kan jag ha den på stan du vet i mitten av hela skiten så är det lite mellanrum där kan vi ha den ? 
- Det blir bra jag kan ringa alla så kan dem komma och fixa allt. 
 
Jag sprang upp till mitt rum och loggade in på twitter

'' Minikonsert today for everyone who wants to come, in Atlanta on '' London street'' (Kom inte på något namn)

Mamma och jag åkte ner till stan, hela stället var avspärrat och det var massor av poliser som vaktade stället.

Dem hade fixat en liten scen med högtalare.

- När kan jag börja med konserten ?
- Om kanske 30 minuter sa Scooter
Jag värmde upp min röst medans Ryan good valde kläder åt mig.
- Om 3 minuter Bieber ropade Scooter.
- Okej, jag kommer.
Jag gick bakom en gardin bakom scenen och några minuter senare så öppnades den och jag möttes av massor av skrikande tjejer.
- Hej tjejer.
- HEEEEEEJ skrek dem tillbaka.
- Jag ska börja med att sjunga Love me.

Jag började att sjunga love me sedan Baby och favorite girl när jag hade sjungt dem låtarna stannade jag till och sa
- Är det någon som vill bli min One less lonley girl ?
Alla skrek som galningar och jag skrattade lågt för min själv.
Jag pekade ut en tjej som jag fick sjunga för,
- Så vilken vill ni att jag ska sjunga?
Alla skrek massor av låtar men jag kunde inte höra vilken som skreks mest så jag valde ut en låt '' Down to earth''

Jag sjung hela låten och alla sjung med mig, en så härlig kännsla.

- Tack för att ni kom, jag älskar er alla.
Jag gick ac scen och alla kom fram till mig och sa att det var bra jobbat. När jag kom hem så tog jag en dusch och kollade sen på min mobil och fick genast en klump i magen igen

Det är ingen som komentera ?;(

Minst 3 komentarer snääällllaaaa ;)

Puss// Julia (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0