Me and you forever 48

Jag svarade inte utan bara betalade biljetterna och sedan satte vi oss i flyget.Jag gick in på mobilen och kollade lite och såg att bilderna när jag bråkar har kommit ut och bilderna på flyget. Jag fattar inte hur snabbt dom har kommit ut, Det stod en stor rubrik'' Justin&Ashley rymmer hemifrån efter bråket''......







Jag skrollade ner lite under den stora rubriken och läste vad det stog.

'' Justin Bieber sångaren rymmer hemifrån med sin flickvän Ashley, ingen vet dock vad det är dem bråkar om men det sägs att Justin Bieber har börjat knarka och det var därför han rymmde för hans mamma Pattie fick reda på det och  gick ut med det i teamet som blev vansininga. Efter några minuter senare efter bråket sågs Justin och Ashley gå ut has i hand till hans bil och körde till flygplatsen, ingen vet var dem ska så det är ännu ett mysterium ''


Jag suckade och gick in på twitter och såg att det var en trend ''Whereareyoubiebs'', jag skrattade låg för mig själv och skrev

'' Im good I promise I just need some rest from my family they can be little annoying, and don't listen to that shit that all write, it was just a fight love you all''

En tjej kom fram till oss och frågade om vi ville ha något men det ville vi inte, resan var ganska tråkig jag kunde inte sluta tänka på vad som kommer att hända sen, alla kommer i teamet kommer säkert att vara skit arga och alla fansen... dem var jag mest orolig för att dem inte kommer att tro på mig och på alla skvaller sidor som tror att jag knarkar.

När vi kom fram var det massor av papparatzi som frågade en massa frågor, jag hade beställt en limo som stog utanför som vi hoppade in i som körde oss till en båt, det var bäst att sova i en båt för den kan åka iväg så att någon inte vet var vi bor.
- WOW Justin, båten är jätte fin,

På båten fanns det en stor ute plats, inne i båten fans det kanske runt 100 rum, det fanns en bar och ett spel rum och ett massage rum och en resturang. Vi gick in i en lång korridor med massor av rum och längst bort stog det på dörren '' Bieber '' Ashley öppnade dörren och vi gick, rummet var jätte stort det fanns en stor säng och massor av saker som är i ett sovrum, inne i ett annat rum som var badrummet och allt var täckt i lila min favorit färg. Det fanns en till dörr som vi öppnade och inne fans det en pool och några stolar, det var två rum till som vi inte hade kollat, Ashley valde ett rum och det var ett walkincloset, det sista rummet var ett litet kök som vi kunde laga mat om vi ville men det var nog inte så stor chans att vi skulle laga mat när vi har mäster kockar som kan laga mat om man jämför med oss amatörer.
- Shit vad fint det är Justin. 
- Inte lika fin som dig,
- haha göllunge,
Vi kysstes som övergick till hångel, Justin började att sakta ta av min tröja men jag stoppade honom,
- Ikväll Justin jag lovar okej?
- aa, längtar redan babe
- Jag med haha.
Vi tog på oss finare kläder och gick ner till resturangen, bordet hade en lila duk och massor av ljus på bordet och runt om det, skit fint.
En kypare kom och gav oss en meny,
- Vad vill du ha älskling ?
- Jag vet inte jag har inte bestämt mig än, vad ska du ha ?
- Gissa ?
- Pasta och köttfärssås ?
- Hur visste du det haha,
- Justin det är inte så svårt att gissa.

- Vad vill ni beställa sa Kypare Carl
- Jag tar köttferssås och Pasta och en cola tack.
- Du då madame ?
- Köttfärslimpa och potatis och Fanta Tack.
- Okej, det tar bara några minuter, så vi kommer snart.
- Tack.

- Jag längtar sa jag medans jag slickade mig runt läpparna sexigt.
- Jag med sa Ashley och svängde hot med sitt hår.

5 minuter senare kom två killar och gav oss våran mat som var fint upplagt.
- Åhh vad gott.
- aa verkligen.

Vi betsällde en efterrätt och gick sedan upp till vårat rum sakta, när vi kom in kysste vi medans jag tryckte upp Ashley mot vägen.

Nu blir det snart DRAMA.

Komentera
Puss// Julia (L)

Kommentarer
Postat av: IdaJennySofia

mmmmeeeeer :D:D

2011-04-16 @ 21:27:25
URL: http://bloggida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0