Me and you forever 44

 - Första valet är att säga till dina fans att dem inte får komma till våran skola och då vill jag inte se några fans här mer för detta har gått lite för långt men jag har inte sagt till tidigare så det är också mitt fel. För 1000 personer som står här utanför det funkar lixom inte och bussar kommer även inte in.
- Aa okej det förstår jag.
- Men det andra valet är att..
 Hon harklade sig och sa....


Amanda Ashley Sofia



-Eller så får du byta till en annan skola,som jag sa så behöver du inte bestämma dig nu.
- Okej, Hej då.
Jag gick ut och tänkte på vad jag ska välja, men ja tror jag vet svaret, jag ska be mina fans eller rättare sagt säga att dem inte får komma till min skola mera. För jag har ju Ashley och Ryan och Chaz här och dem vill jag inte lämna.

Det var bäst att få det det gjort så jag tog upp min Iphone och klickade på twitter apppen och skrev

'' Hey bautiful girls, I have bad news, you can't come to my school beacuse my prinsipal have said that to me, Sorry girls, I wish you could come so I can see you every day #Badswag''

Tweet

- Åhh vad har du gjort hos rektorn då sa Chaz
- Vi pratade lite om att alla mina fans inte får komma till min skola.
- Okej, Haha

Det ringde in och vi gick in på lektion.
- Ni kan ta fram era matte böcker och börja räkna, idag ska ni vara framme till minst tal 19 som ni ska visa för mig så jag har sätt att ni har gjort det ni ska.

Det blev tyst och alla började jobba.
När jag hade jobbat klart till tal 19 tog jag upp min mobil och klickade på twitter appen igen.
Och det var massor som hade skrivit massor av saker som jag inte orkade läsa nu.

Ashleys perspektiv 

Alla i klassen satt och jobbade som nördar medans jag satt och kollade på min mobil,
efter en stunds jobbande så ringde det ut och alla försvan ut ur korridoren.
Jag gick fram till Amanda och Sofia som jag inte har pratat med så mycket mer än att de hälsade på hemma hos mig efter krocken.
- Hej bebes.
- Hej älskling sa dem i kör.
- Jag har saknat er som fan asså.
- Och vi har saknat dig bruden, hur mår du gumman ?
- Jo ja mår bra, lite ont i kroppen men jag ska inte klaga.
- åhh jag tycker så synd om dig.
- Hur länge har vi rast ?
- 20 minuter hurså ?
- Jag har inte rökt på skitlänge har ni cigg ?
- emh aa jag tror det.
- Vi tog ett ciggpaket och gick ut till stället där alla andra som rökte stog.
Vi rökte och gick sedan tillbaka till lektionen som redan hade börjat.
- Amanda, Ashley och Sofia ni är sena till lektionen gå tysta till er plats och börja jobba med So uppgiften.
- Förlåt för att vi är sena sa vi utan att mena det.
Vi pratade igenom oss hela lektionen som var den sista för idag.
- Eyy tjejer vill ni komma hem till mig idag eller ?
- Visst sofia gumman.
- bra men på fredag så ska jag ha fest hemma mig, mamma och pappa är bortresta så jag har huset för mig själv.
- Jag kommer.
- Jag med.
- Det är mina tjejer det.
Vi gick hem till Sofia, hemma hos henne så tog vi några foton och gjode massor av saker som jag värkligen har saknat.
- Jag måste hem nu lovley girls.
- Hej då bitch.
Jag gick hem när jag kännde att det kom någon och tog sina händer för mina ögon.
- Gissa vem ?
- Justin ?
- Nej, din man i ditt liv.
- Aww.
Han tog bort sina händer från min ansikte och jag vände mig om och gav honom en passionerad kyss.
- Vad gör du här ute ?
- Jag har precis varit hos sofia och Amanda dudå ?
- Samma fast jag har varit med Chaz och Ryan och då såg jag dig gå här.
- jaha trevligt.
- Men jag måste gå nu, ses imon älskling.
- Hej då biebs.
Vi kysstes hej då och vi båda gick åt varsit håll.
- När jag kom hem gjorde jag mig iordning och somnade med ett lèende på läpparna.
Jag vaknade av mig själv och kollade på klockan och den var 8 SKIIT bussen var här om 15 minuter.
Jag klädde på mig mys kläder och plattade håret, men jag han inte sminka mig innan det var dax att gå till skolan.
Jag hann precis på bussen och satte mig brevid Justin och gav honom en kyss.
- Hej snygging.
- Hej sötnos.
- Vad söt du är utan smink
- Neej, det är ju shit fult.
- Joo du är vaker som du är.
Bussen åkte den vanliga vägen och vi var framme 10 minuter senare.
Dagen var seg resten av dagen och det hände inte så mycket.
När jag kom hem igen gjorde jag några läxor och gick sen ner och satte på tven. Jag kollade några avsnitt av Jersey Shore, jag gick upp till mitt rum och tog bort mitt smink när min mobil ringde.
- Hej biebs.
- Hej honey.
- Honey hahah.
- Är det något fel med det eller sa Justin och försökte att låta sur.
- Hahah gulligt jag gillar det.
- Så vad gör du ?
- Jag gör mig iordning för att lägga mig snart dudå ?
- Jag kollar på tve med Alfredo.
- Okej, var det något du ville ?
- Näe jag ville bara prata med dig gullunge.
- Aww.
- Men jag måste gå nu innan Alfredo slår ihjäl mig.
- Okej puss älskar dig ses imon.
- Aa det gör vi. Älskar dig puss.
Var det sista Justin sa innan jag hörde ett pip i mina öron.
På morgonen vaknade jag i tid och gjorde alla saker jag behöver innan jag hörde ett tutande och såg att Justins bil stog utanför.
Vi åkte till skolan i tystnad, när vi kom till skolan var det inga där.
- Ehh Justin är det skola idag värkligen ?
- Ja jag tror det.
Efter några minuter så kom en lärare förbi och sa att vi hade ledigt idag så Justin och jag åkte hem till honom. När vi kom fram satte vi i hans rum när han tog upp sin gitarr och började att sjunga på One less lonley girl. 
Han sjung så vakert det går inte att beskriva med ord. Jag satt och grät medans hans juva stämma hördes i hela rummet. 
Jag ställde mig upp och satte mig i hans knä med gitarren i mellan oss och kysste honom. 
- Ashley vill du bli min one less lonley girl ? 
 Jag fick inte fram ett jag satt där och grät och kollade i Justins bruna ögon.

Så vad tycker ni om novellen
Komentera (L)
Puss//Julia ♥♥

Kommentarer
Postat av: amanda

var med i min veckansblogg tävling :D

2011-04-11 @ 00:33:46
URL: http://aamandaolivia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0