Me and you forever 43

Jag loggade in på youtube och la ut den och sedan försökte jag sova men jag kunde inte sluta tänka om vi skulle säg eller inte att ashley var med barn men det dog......





Jag satt och tänkte tanken att vårat barn var dött, det skulle aldrig få leva livet.
Vi hade inte berättat att Ashley hade fått missfall och vi tänkte heller inte göra det för Mamma skulle bli skit arga på oss och vi kanske inte skulle få träffa varandra.

3 veckor senare, Alla mår bra och kan gå till skolan.

Idag var det första dagen i skolan, innan hade värken jag eller Ahsley kunnat gå till skolan pågrundav att vi hade krockat. Jag har fortfarande skuld kännslor kvar att det är mitt fel.

Jag var klar och hade gjort mig i ordning när jag gick ner till bilen, jag satte på radion och ''baby'' spelades så jag sänkte. När jag kom fram till Ashleys hus stog hon utanför redan. 

- Hej baby
- Hej älskling, hur är det ?
- Jo det är la bra har bara lite ont i kroppen forfarande du då ?
- samma, min kropp känns som om den är 90 år eller nåt.
Vi körde mot skolan där det var kaos, det stog massor av belibers utanför skolan som skrek och grät när dem såg min bil. Dem är så gulliga mina fans dem bryr sig värkligen om mig och jag bryr mig om dem.
'' Justin we love you''
Skrek alla fansen och det gjorde mig så glad. Jag skrev några autografer och skrek innan jag gick '' I love you ''
Skolan var ganska soft massor av människor frågade mig om krocken och massor av annat.
Precis när det ringde ut för lunch ropade rektorn i högtalarna
'' Justin Bieber vär snäll och kom upp till mitt kontor tack''

Jag gick upp till rekorn medans jag funderade på vad hon skulle säga för jag hade ju inte gjort något dumt.
- Hej Justin sätt dig.
- Okej, vad var det du ville ?
- Nej jag ville bara säga välkommen tillbaka efter den hämska krocken.
- Aha tack.
- Men det är en sak till jag vill ta upp med dig, alla dina fans skymmer våran skola så det är svårt att komma förbi och vi har även fått kalla hit några poliser och det kostar skolan pengar.
- Okej, vad kan jag göra åt saken ?
- Det är så att du får två val som du får välja på, du behöver inte välja just nu men på fredag om två dagar vill jag att du har bestämmt mig.
- Okej, vad är det jag kan välja på. Föresten vilka är det som har bestämmt detta ?
- Det är jag och tre andra lärare som har bestämmt detta.
- Aha.
 - Första valet är att säga till dina fans att dem inte får komma till våran skola och då vill jag inte se några fans här mer för detta har gått lite för långt men jag har inte sagt till tidigare så det är också mitt fel. För 1000 personer som står här utanför det funkar lixom inte och bussar kommer även inte in.
- Aa okej det förstår jag.
- Men det andra valet är att..
 Hon harklade sig och sa....
Kort men jag ville bara få lite spänning i det hela hahha XD
Komentera
Puss// Julia(L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0