Me and you forever 42

Åter igen åkte vi tillbaka till arenan   och gjorde ett soundcheck med fans som fick fråga frågor.
Alla fans var jättegulliga och fråga massa roliga frågor, jag gick backstage och tog på mina scenkläder för
'' love me '' som skulle vara den första sången. Jag kunde redan höra en massa fans som skrek.

Nedräknaren stog nu på 5 minuter, jag sa jag älskar dig till Ashley innan jag gick på scen och började sjunga och alla fans skrek ännu mer


Alla låtar spelade igen utan problem, en lycklig tjej fick bli min OLLG hon var jätte vacker men nu har jag ju Ashley. 
Jag sprang ut till alla andra bakom scen och kramade Ashley.
- JUUSTIN! du är svettig.
Ashley tog min hand och jag gick in till mitt rum och duschade, jag tog på mig rena kläder och gick ut till Ashley.
- Är du klar älskling ?
- Jaa, när tycker du vi ska  berätta ?
- Ikväll ? Vi ska väll äta middag och då kan vi ju göra det.
- Aa det blir bra.
Hand i hand gick vi ut till dem andra som väntade. Jag såg att Ashley var spänd eftersom vi ska berätta att hon var gravid. Vi gick in i limosinen där resten av mitt Team.Jag satte mig brevid Alfrod och Ashley satte sig brevid Pattie. Jag såg att Alfredo tog sin upp sin mobil och skrev en antekning och visade sedan mig Jag läste och det stod'' När tänker ni berätta? '' Jag fattade att han menade Ashley var gravid.Jag minade ''Vi ska berätta idag'' Han nickade bara. När vi kom i rondelen så krockade vi ordentlige. Allt gick så fort från  att jag pratade med alfredo till att jag såg att Ahsley och alla i teamet låg livlösa på golvet. Jag försökte sätta mig upp och hjälpa alla i teamet men det gick inte jag var för svag. Jag skrek efter hjälp. Tillslut öppnade någon dörren, Jag ser att det är ambulansen.

När jag bärdes ut på båren stod många fans där livrädda. Alla fans grät.

- Snälla kan jag bara få säga en sak till mina fans

- Visst sa dom som bar båren

Jag såg att en tjej stod där, Hon verkar jätte  orolig, Jag har verkligen bästa fansen i världen som bryr sig om mig.

- Tjejer ni behöver inte vara oroliga,Jag mår bra. Ni behöver inte gråta. Jag älskar er sa jag och gjorde peace märket

Ambulans åkte till sjukhuset.Jag är oroligt för Ashley tänk om vi förlorar barnet.Eller jag förlorar henne.

- Hur är det med dom andra sa jag oroligt

- Några ganska bra,Någara sämre. Den unga tjejen är mest skadad

- Nej inte Ashely skrek jag,Jag fick panik inget får hända min Ashely

- Ta det lungt, Hon kommer troligen klara sig

När vi kom till sjukhuset åkte vi in och jag fick ett rum, Dom undersökte mig och kom fram till att jag hade ett brutirevben och arm, Och kraftig huvudskakning.

- Justin du hade tur.Detta kunde blivit alvarligt för dig.
- Hur mår alla andra?
- Några bra, Några ganska dåligt
- Vilka är ordentligt skadade?
- Ashley,Kenny,Alfredo
- NEJ INTE ASHELY?

Jag kännde hur tårana började rinna ner kinden

- Är dom allvarligt skadade?
- Aa,Ashley är inne på opration. Alfredo är inne för behandling och kenny är också inne för behandling.
- Okejj, Jag torkade bort tårana som rann ner kinden
- Din mamma mår bra och det kommer förhoppningsvis alla vara.Men Ashleys opration är klar nu så du kan gå till henne
- Tack,

Jag ställde mig och gick haltande till Ashley

-Hej älskling sa jag och kysste henne mjukt.
-Hey babe

Jag trode att jag hade förlorat henne för en stund

Efter några timmar så var alla klara och vi fick åka från sjukhuset, Utan för stod det papparatzi och dom frågade som vanligt massa frågor. Det var också massa fans som var i chock efter som jag hade krockat. När jag kom hem satte jag mig i sängen med datan i knät och gjorde ett videomedelande

- Hey alla underbara fans.Jag vet att månag av er är oroliga för mig och mitt team om vi är oskadade. Några mår bra men nåra mår sämre,Jag har brutit revben arm och hjärnskakning men jag mår väll ganska fint ändå.Men jag måste tyvär måste jag ställa in ganska många konserter efter som jag har brutit revben och arm,Jag är ledsen för det men vi skjuter upp dom några månader Men glöm inte att jag älskar er fans!
Jag loggade in på youtube och la ut den och sedan försökte jag sova men jag kunde inte sluta tänka om vi skulle säg eller inte att ashley var med barn men det dog......




Komentera!

Bra/Dåligt ?

Puss//Amandaa;)

Kommentarer
Postat av: julia

nu har jag läst igenom hela typ i sträck , så sjukt bra kommer inte kunna vänta på mera !

2011-04-08 @ 17:44:50
URL: http://anotherbieberlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0