Me and you forever 41

Mamma gick iväg,Jag satte på mig en hood tröja  jag har fått av Ashley och ett par glasögon.

När vi kom till Resturanten var det sjukt många papparatzi där.Dom frågade massa frågor men jag svarade inte dom.

Vid bordet satte jag mig brevid Alfedo

-Eyy hur är det frågar Alfredo
- Jag vete fan säger jag






En kypare kom fram till oss och alla sa vad dem ville beställa, jag beställde pasta och köttfärssås min favorit.
Jag satt i mina egna tankar när Scooter sa
- EY Justin hur är det, du värkar lite deppig.
- Nej jag är bara trött.
Det kom flera servitriser och gav oss våran mat.
Alla högg in i maten och skrattade och pratade vilt med varandra förutom jag det ända jag kunde tänka på var Ashley, hur vi skulle göra med barnet skulle vi behålla det eller ska vi göra abort.
När alla hade ätit klart beställde vi efterrätt som kom in efter bara några minuter, när den också var uppäten gick vi tillbaka till limon och körde alla hem.
Jag gick direkt upp till mitt rum och somnade sanbbt,
På morgonen vaknade jag och den första tanken som kom upp var att Ashley var gravid.
Jag åt,klädde på mig, tog parfym och gick sedan till bussen.
Jag steg på bussen och några hållplatser senare satte sig Ashley brevid mig.
- Hej älskling
- Hej sötnos.
- Hur mår du ?
- Bra dudå ?
- Jo det är bra, kan bara inte fatta det än.
- Vi måste prata sen i enrum.
- Aa det måste vi.
Bussen stannade och vi klev av och första lektionen hade vi matte. Jag frågade ifall jag och Ashley fick ett grupprum och det fick vi.
- Har du berättat för någon Justin ? sa Ashley när vi kom in i rummet.
- Nej eller jo, Alfredo vet.
- Hur ?
- Det var så att vi hade precis dansat och när vi dansat klart gick vi in i duschen. Alfredo var lite snabbare än mig och då ringde du och han frågade ifall han skulle sätta på högtalare och då sa jag ja för jag visste inte att du skulle säga det. förlåt.
- Det gör inget sa hon och kysste mig.
- Ska det bli spännande med touren då ?
- Aa.
- Men jag tycker vi inte säger till mamma eller någon fören om några veckor.
- AA visst.
Vi jobbade några mattetal men mest satt vi och pratade.
Vi gick ut ur rummet när vi hade rast och la våra saker i skåpet.

*Sitter på flyget och är påväg till Spanien och börja touren*

Jag och Ashley satt och höll varandra i handen medans planet lyfte.
Ashleys mage hade nu växt lite men det var inte så mycket så man såg det. ´
Det kom upp en film som man kunde kolla på men den var inte så rolig så både jag och Ashley somnade.
'' Välkomna till spanien nu är klockan 12.33 och det är klart för landning så var vänliga och sätt på er säkerhetsbälte, hoppas ni har haft en trevlig flygtur och tack för ni valde att åka med oss  ''

Jag väckte Ashley som satte på sig säkerehetsbelte, när vi landade gick alla i mitt team och tog sina väskor. Inne i flygplatsen var det kaos massor av fans skrek, papparatzina var galna och tog kort.
Vi fick ha 10 poliser för att int bli attakerade av fans eller papparatzi. Utanför stog en limo som körde till vårat hotell.
Jag och Ashley skulle dela rum medans dem andra delade rum, hade inte riktigt koll vilka andra som skulle dela rum det ända jag brydde mig om var att jag och Ashley delade rum.

Det bra var att jag och Ashley hade vårat rum ganska långt i från dem andra och det var bra.
När vi pakat upp alla saker tog vi en limo till en arena som jag ska uppträda på idag.
Alla arbetare började arbeta förfullt och några hade redan gjort det mesta så det var inte så mycket kvar.

När klockan var 5 så åkte vi till en resturang och åt innan jag ska ha konsert.

Åter igen åkte vi tillbaka till arenan   och gjorde ett soundcheck med fans som fick fråga frågor.
Alla fans var jättegulliga och fråga massa roliga frågor, jag gick backstage och tog på mina scenkläder för
'' love me '' som skulle vara den första sången. Jag kunde redan höra en massa fans som skrek.

Nedräknaren stog nu på 5 minuter, jag sa jag älskar dig till Ashley innan jag gick på scen och började sjunga och alla fans skrek ännu mer.

tredje kapitlet idag så komentera (L)

Puss// Julia (L)

Kommentarer
Postat av: sara

bra....men vart är 40?

2011-04-04 @ 05:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0