Me and you forever 39

- Menas det är jag är förlåten ?
- Såklart Snygging
- Jag har saknat dig Shawty.
- Oh jag dig, förlåt  allt det var mitt fel.
- Shh nu glömmer vi det och lever i nuet.
Vi kysstes en gång och gick upp till hennes rum och somnade i varandras famnar.





Jag vaknade att solen lös igenom fönstret, jag gnuggade mig i ögonen och vände mig om med ett leènde. Jag satt och kollade på Ashley när sov som en ängel.
Efter några minueter vaknade hon och sa.
- Godmorgon, hur länge har du varit vaken babe ?
- Godmorgon på dig med Shawty. Några minuter bara.
- Ska vi göra frukost`?
- Visst.
Jag tog hennes hand och vi gick ner till hennes kök. Vi gjorde pannkakor och tee.
- Vad ska vi göra idag då ?
- Jag vet inte kan vi inte typ...
- Kolla på film och bara mysa.
- Visst
Vi dukade undan och Ashley tog med sig dricka och chips, jag valde en film och satte på den.
Ashley satte sig brevid mig hand i hand.

Filmen var tråkig när vi hade kommit halvvägs så jag vände vi oss båda om och började kyssas, efter en stund av kyssning började vi att hångla, vi tog sakta av varandras tröjar och byxor.
Jag satte mig i hennes knä och knäppte upp hennes bh och började smeka hennes bröst. Lågt stönade Ashley i mitt öra medans jag gör detsamma.
- Vill du ?
- Aa
- Säkert vi kan vänta om du vill ?
 - Nej jag vill ha dig.
Jag tog av hennes trosor och mina kalsonger.
- Justin har du kondom ?
- Nej men vi tar det lugnt.
Jag stoppade in den och började rida lugnt.
- Snabbare Snabbare stönade Ashley.
Vi körde snabbare och snabbare, vi körde en kvart och la oss sen helt  svettiga på golvet.
- Wow det var bääst.
- AA
- Ska vi gå och dusha ? 
- Visst.
Vi gick upp till dushen och började att dusha tillsammans.
Vattnet rann skönnt ner för våra nakna kroppar medans vi hånglade vildt.
Vi tog på oss kläder och sen skulle jag gå hem.
Jag tog bilen hem och när jag kom hem satt mitt team vid matbord.
- Hej gubben, vi ska äta middag är du hungrig ?
- Lite.
Jag satte mig brevid Scooter och kenny,
- Justin varför är du blöt i håret ? sa kenny  
- Duschat kallas det ?
- Varför duschar du hemma hos Ashley ?
- OOHH vad gjorde du och Ashley ensama i ett hus i duschen sa Alfredo
- Vafan varför bryr ni er?
- OHH Justin har haft sex med Ashley
- Pfft, nej det har vi inte alls.
- OHH det har du visst du blev röd i anstiktet.
- Men vafan jag har inte haft sex med Ashley, vi dischade bara okej ?
- Jag tror dig inte,
- men det är sant. 
- Okej då jag tror dig 
Vi åt och skrattade mycket, mamma dukade undan och jag och Alfredo och några andra gick upp till mitt rum och spelade xbox. Och såklart så vann jag hela skiten, ja är man bäst så är man det är inte något jag kan hjälpa.
Innan alla åkte så pratade vi om min tour som ska vara om 3 veckor, men det som är bra är att jag får ta med mig Ashley.
Alla i teamet gick hem och jag ringde upp Ashley.
- Hej älskling.
- Hej babe.
- Vad gör du ?
- Tänker på dig dudå ?
- Saknar dig babe.
- Om 3 veckor vet du vart du ska då ?
- Nej vaddå ?
- Du ska med mig på min tour i 3 veckor
- OFTA !?
- Jaa.
- ÅHH tack babe.
- men jag måste gå nu, älskar dig puss.
- Älskar dig med puss.

Komentera (L)

Puss// Julia (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0