Me and you forever 38

Vafan satt jag här och väntade på ett mirakel skulle hända ? och Ashley skulle komma tillbaka, det kommer aldrig att hända. Never say never jag ska gå och leta i hela jorden om det så behövs men jag ska ha tillbaka min älsklings Ashley






Jag sa hej då till Ryan och Chaz och sprang ner och skrev en lapp till mamma.


''Hej mamma, när du är hemma sitter jag antagligen på ett plan på väg till ett land jag vet inte än.
Jag måste leta efter Ashley, jag måste säga förlåt till henne.
Försök inte att leta efter mig, jag kommer att må bra, jag vet inte när jag kommer hem men det är minst inom en måndad.
Jag älskar er alla i teamet
// Justin''

Jag la lappen på köksbordet och tog min mobil och pengar och en liten väska med några kläder.

Jag tog bussen till flygplatsen och tog flyget till Spanien. 

Jag satte mig på flyget och tog upp min mobil och twittrade lite.

'' I don't know where to start. Where can i find you ? I will search until I find you.''

'' There's a dream That I've been chasing,Want so badly for it to be reality,And when you hold my hand,Then I understand That it's meant to be''

'' Cuz baby when you're with me, It's like an angel came by, and took me to heaven It's like you took me to heaven girl,Cuz when I stare in your eye,It couldn't be better ''

När jag landade tog jag mina saker och gick ut. Jag lyckades vinka till mig en taxi som körde mig till ett hotlell. Jag fick ett rum och gick till det och tog ut mina saker.
Jag somnade i min säng efter bara några minuter.
Jag vaknade och steg upp ur sängen och gick ner till den stora frukostbuffèn och tog för mig av den goda maten. När jag ätit klart duschade jag och tog på mig kläder.
Med snabba steg gick jag ut genom dörren och gick till närmaste skola.
Jag försökte att hitta rektorn och hittade henne efter några minuter jag knackade och jag hörde någon ropa något på Spanska men jag gissade att hon menade '' kom in''
Jag öppnade dörren och och hennes ansikte förendrades.
- Hello, my name is Justin Bieber.
- Hi Justin, what can i help you with ?
- Do you have a girl Named '' Ashley knight'' here ?
- No sorry we haven't.

Jag försatte att åka till alla skoler i spanien men jag fick samma svar hela tiden '' No sorry we haven't ''
Jag åkte vidare till Tyskland, England, Canada och tilloch med Danmark, Sverige Norge,Island och finland,

Nu hade jag bara Portugal, Frankrike, Ryssland, Italien och några andra länder kvar.

Jag var nu i Portugal och besökte den sista skolan.

- Hello my name is Justin, Im looking for a girl named Ashley knight
- Sorry we haven't that girl here.

Jag tappade hoppet, jag kommer aldrig att hitta henne.
Jag åkte med flyget till Frankrike och började hälsa på en skola men dem hade ingen tjej som hette det.
Jag åkte till nästa och nästa och nästa skola men jag fick samma svar hela tiden.
Jag satt på en bänk mitt ute i stan när jag hörde någon ropa mitt namn.
Fans tänkte jag....
Men det var det inte det var Ashley.
- Hej... sa jag tyst.
- Hej mumlade Ashley knappt så jag hörde henne.
Ashley skulle precis när det kom några fans. Jag tog Ashleys hand och sprang iväg.
Vi spang inte så långt innan fansen gav upp, vi sprang in i ett hus som var Ashleys.
- Ashley, jag älskar dig.
- Jag älskar dig med.
Ashleys perspektiv
- Jag älskar dig med
Kanske det var dax att förlåta honom, kanske det var jag som gjorde ett misstag. Att skylla på att jag var full är ingen ursäkt. Han såg ut att lida då menar jag värkligen lida. Han hade gått och frågat varje skola i massor av länder.
Jag böjde mig fram och kysste honom, han besvarade kyssen och det var den bästa kyssen på länge.
- Menas det är jag är förlåten ?
- Såklart Snygging
- Jag har saknat dig Shawty.
- Oh jag dig, förlåt  allt det var mitt fel.
- Shh nu glömmer vi det och lever i nuet.
Vi kysstes en gång och gick upp till hennes rum och somnade i varandras famnar.

Yey dem är tillsammans igen.
Vad tycker ni om novellen Bra/Dålig
Puss// Julia (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0