Me and you forever 45


Jag ställde mig upp och satte mig i hans knä med gitarren i mellan oss och kysste honom. 
- Ashley vill du bli min
one less lonley girl ? 
 Jag fick inte framm ett jag satt där och grät och kollade i Justins bruna ögon.





- Klart jag vill sa jag efter en stund.
Vi gick till hans säng och låg mitt i mot varandra.
- Jag älskar dig.
- Jag älskar dig mer
- Nä det går inte sa Justin och började kittla mig tills jag inte fick någon luft.
- JUUSTIN SLUUUTA.
- Ska jag luta sa han och lutade sig.
- SLUUTA
- Men jag har ju redan lutat mig.
- SLUUUTA sa jag och betonade S
- Okej, jag slutar.
- Vad ska du göra i helgen?
- Jag vet inte dudå?
- Jag vet inte, vara med dig kanske ?
- aa, det låter bra.
- Vi kan vara hemma hos mig ?
- Aa, jag kan ta me godis och chips och läsk som vi kan ha.
- aa eller så går vi och köper det nu så sover du hos mig hela helgen om du vill ?
- Klart jag vill.
- Bra men ska vi åka nu ?
- aa.
Justin tog sina nycklar till bilen som vi gick ner till.
Vi körde till en godisaffär där dem har världens bästa godis.
Vi plockade massor av godis och när vi kom fram och ställde godiset på vågen hade vi tagit för 200 kronor.
- Haha OMG Justin vi kommer aldrig att äta upp det.
- Joo då du har ju godis monstret med dig och Never say Never.
- Haha sant.
Justin betalde medans jag tog påsen och gick mot dörren, när Justin hade betalat sprang han ifatt mig och låste upp bilen.
Efter bara några minuter var vi framme igen fast vid mitt hus denna gång.
Vi bosatte oss i soffan och Justin valde en film. Medans filmen gick åt vi massor av godis tills vi båda var nära på att spy.
Justin bärde upp mig till mitt rum och han tog datorn och loggade in på twitter.

'' Don't eat to much candy, im warning you don't do that.''

'' Are with my Ashley, love you babe ''

Justin gick in på någon chatt som jag inte vet vad den heter, men iallafall så satt vi och chattade nästan hela natten. Det var jätte kul att få se hans fans, dem var jätte gulliga och ingen sa något dumt om mig eller så.
Vi avlsutade chatten när klockan var 4 på natten och gjorde oss iordning och somnade.
Jag vaknade av att Justin satte en bricka på mina ben, aww han hade gjort frukost till oss.
Justin och jag åt frukosten medans vi pratade om vad vi skulle göra idag och vi blev eniga om att gå på bio.
Justin tog upp min dator och gick in på sf sida och det kom upp massor av filmer.
- Shiit vad snygg han var, det måste vara en dröm att få vara ihop med honom sa jag och pekade på never say never.
-aa håller med dig.
Vi bestämmde att vi skulle kolla på never say never för jag hade inte sett den än och det var massor som pratade om den och sa att den var jättebra.
En snabb dusch innan vi klädde på oss och jag sminkade mig åkte vi sedan till bion.
Justin hade luva på sig och för han ville inte att folk skulle se honom för han ville vara med mig men han skulle ta av den och chocka fansen i bion.
Rad 7 och nummer 678 och 677 satte vi oss på och ljuset slocknade och reklamen började. 
Efter cirka 10 minuter reklam kom det en tjej och sa massor av saker om säkerhet.
Filmen började och jag grät vissa delar och vissa delar skrattade och skrek jag medans Justin satt och flinade åt allas reaktion när kom i bilden och lutade sig ut ur bion eller det känndes iallafall så emen att den var i 3D.
När baby började att spela gick Justin ut och hämtade en mikrofon och när born to be somebody började att spela sjung han med i mikrofonen och alla skrek som galningar ännu mer än förut.
- Hej tjejer, vad tyckte ni om filmen ?
Alla skrek så att jag nästan blev döv,
Alla som ville fick fråga varsin fråga och alla fick autograf och en bild. Han blev en helt annan person när han var med hans fans han var så glad hela tiden på ett anorlunda sätt en när han är med mig och alla i hans team.

Komentera (L)
Puss//Julia

Kommentarer
Postat av: idajennysofia

awesome! skriv mer! :D

2011-04-12 @ 19:58:45
URL: http://bloggida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0